Rose69 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde et AIH forsøk for 2 uker siden, og fikk rekvisisjon til blodprøve fra Riksen.Jeg glemte å spørre om jeg kan ta denne blodprøven hos min fastlege...Noen som vet?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Du kan ta den hos fastlege eller lokalt sykehus - det er bare viktig at de sender blodprøven direkte til Rikshospitalet for analyse!! Ellers tar det fort mange ekstra dager før du får svar utenom de 2-3 dagene som man må vente i utgangspunktet når man har tatt blodprøven utenom Rikshospitalet (pga postgang).
Rose69 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 1000 takk for svar! :-) Hvorfor er det egentlig så viktig m denne blodprøven? Kan j ikke bare vente på mens, kommer ikke tanta så kan jeg jo ta en blodprøve..
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Det er jeg ikke helt sikker på, men det er vel for å være sikker på om en er gravid eller ikke. Noen ganger kan faktisk tanta komme og en allikevel er gravid. Så det er vel for å helgradere seg, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå