Mumrikken :) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Nå er jeg jammen spent på hvordan det går med deg??? Og hvor du befinner deg?? )) Stor klem )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ja nå er det på tide med nyheter. Har ikke hatt pc-tilgang på et par dager, så jeg er ikke oppdatert !
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Heisan jentene mine:)) Donor var på ultralyd i går, og nærmer seg uttak med stormskritt:)) Alt ser bra ut:) Skal igjen på UL i morgen, og da får vi beskjed om reisedag!! Regner med at vi sitter på flyet på torsdag eller fredag!!!! Vilsågjerne; lykke til på UL i morgen!! Blir spennende og høre hvordan eggene dine har det på kort regime:)) Mumrikken; hvordan går det med rugingen?? Hvor langt er du kommet?? Stoooooooooor bamseklem:)
Mumrikken :) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Så spennende!! Håper donor klekker fram menge gode fine egg til deg Frøya, og at dine egg Vilsågjerne modnes fint fram mot uttak )) Det er jammen nervepirrende dager for dere begge to... Ønsker dere tusen ganger lykke til, kan ikke skjønne annet enn at det må være deres tur denne gangen??? Etter så mange nedturer og skuffelser satser vi på en super-førjulsgave ))) Selv er jeg på rugedag 7 i dag. Ganske så trøtt, men ellers merker jeg skuffende lite både av bivirkninger på progynova og på ev andre symptomer generelt :-( Håper selvfølgelig på å sitte med en positiv test om noen dager, men kjenner egentlig at jeg er veldig forberedt på det motsatte. Jeg jobber, trener og lever stort sett som vanlig...bare tankene og drømmene flyr avsted )) Mange klemmer og lykkeønskninger sendes )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hoppet inn her for å si lykke til Frøya:D
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk, Tryne:)) Mumrikken; ingen symptomer kan være like bra som symptomer i fleng som egentlig bare er der for og lure deg:)) Jeg håper og tror at det er din tur nå!! Det fortjener du virkelig!! Lykke til med testingen!! Når smeller du av første test?? Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Nå stiger spenningen her ) Frøya snart på reisefot,og mumrikken nærmer seg testing. Når er testedag ? Null symptomer synes jeg nesten er bedre en en hel hau av dem,for en kan jo ikke stole på noen av dem uansett når en går på hormoner... Klemmer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå