Gå til innhold

Synes dere det er "upersonlig" med trykket tekst i takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage takkekort,giftet oss nylig.Bør man skrive egen tekst og takke for den fine vasen,pengene osv... eller er det greit å skrive : Tusen takk for den fine gaven som vi fikk i anledning vårt bryllup!

Hm...

Hva synes du?

Vet at mange synes man "bør" takke for den ene spesielle tingen man har fått,men selv vi ikke skriver det så har jeg likevel fullstendig oversikt over hva/hvem vi har fått gave ifra....

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det synes jeg er upersonlig. Men har gjort det selv :o/

Skrevet

I vår familie skriver vi for hånd og nevner tingen + annen hjelp. Men jeg aner ikke hva som er riktig. Det er jo mer personlig, men mye mer arbeid.

Skrevet

Jeg synes i grunn man bør skrive for hånd og få med hva man takker for.

Om det er noen som har holdt tale for eks, eller hjulpet til med andre ting så er det jo fint å takke for det også og ikke bare for gaven :)

Skrevet

jeg synes det er viktig å vise at du vet hva du har fått av hvem..

altså personlig skrevet kort med "tusen takk for den fine...... vi fikk i andledning brylluppet vårt"

Skrevet

Ja, det er upersonlig.

Når jeg får slike kort tenker jeg at man ikke husker eller vet hva man faktisk fikk av vedkommende.

Mye koseligere at det faktisk står hva dere takker for. Da føler man at gaven faktisk blir satt litt pris på:)

Annonse

Skrevet

Jeg synes man bør takke for det man faktisk har fått, ja. Noe annet virker litt utakknemlig synes jeg da.

Skrevet

Til bryllup synes jeg det er fint å nevne hva man har fått.

Skrevet

Ja. jeg syns det er upersonlig.

Liker mye bedre takkekort som er håndskrevet til hver enkelt person.

Skrevet

Ja, det synes jeg er upersonlig. Liker best når det står takk for den fine vasen istedet for takk for gaven. Selv om det tar lenger tid. Og jeg skrev sanne kort etter fødsel og dåpen til Jonas. Husker jeg måtte skrive personlige kort etter konfirmasjonen også...

Skrevet

Det tar mye lengre tid, men hvis jeg skal gifte meg, kommer jeg garantert til å bruke den ekstra tiden slik at jeg kan skrive personlige kort.

Trykket tekst syns jeg er alt for upersonlig i takkekort, spesielt etter bryllup.

Skrevet

jeg blir generelt sett overasket vær gang jeg får ett takkekort og blir litt inponert over det som sente meg det, uavhenig av om det er trykt opp eller ikke. er det håndskrevet blir jeg ekstra inponert

Skrevet

Eg synes det er upersonlig. I takkekorta til dei som gav noko til mallo då ho vart fødd så skreiv me takk for ........ og ein personlig hilsen. Det tar litt ekstra tid, men ikkje så mykje heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...