Gå til innhold

Snakket med Jon hausken i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte mail til han av flere forskjellige grunner. Den ene var blandt annet at jeg lurte på om ikke han kunne sende en ny henvising til endokrinolog til haugesund eller en privat klinikk, dette pga de to avslagene jeg har fått fra haukeland.

Som de fleste av dere har fått med dere så har avslagene fra haukeland vert helt bak mål. Har fått noen helt vanvittig dumme grunner til hvorfor de ikke kan ta meg. Blandt annet sjønnte ikke endokrinologen hva problemet mitt var så lenge jeg hadde regelmessig mens. Jeg har vert så irritert på dette og følt meg så hjelpeløs.

Jon sa i dag at han syntes svarene hennes var helt svada. Og han sa at han trodde ikke vi kom noe lenger der. han sa også at han kunen ta en stress test eller noe sånnt. det går ut på å stresse hormonene for å se hva som egentlig er grunnen til den hormonell forstyrrelsen min. Så dette skal jeg sikkert gjøre hos han etter hvert. I tillegg skal jeg nå sende alle papirene mine til han+ det brevet jeg skrev tidligere som inneholder hele historien om meg, blodprøver osv...... Så kanskje det skjer noe likevell.

Stillte også noen spørsmål ang. forsøke jeg skal ha i november. Skal også denne gang gå på blodfortynnende hele veien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tryne :o)

Høres ut som du blir tatt på alvor hos Hausken iallefall! Ønsker deg lykke til, og håper at du endelig får noe svar på problemene dine!

Klem :o)

Skrevet

takk skal du ha

Da har jeg sendt papirene til han, så nå får jeg vent eå se hva som skjer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...