Gå til innhold

Skal på UL om tre kvarter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det mest fantastiske jeg har vært med på! Oj så stor den var!!

Spratt rundt og rundt, lå ikke stille i det hele tatt og vi fikk se det fra alle mulige vinkler. Fem fingre og tær, hjernen stor og fin, lunger, munn, nese, øye, leggskinner (!), knær og hjerte. Alt i helt normal og fin utvikling!

Ble satt 6 dager frem, også, så der gikk jeg vips inn i andre trimester, er 12+1 i stede for 11+2.

Og vi fikk masse bilder på mail, så sitter vi bare og ser og ser og snakker i telefonen med besteforeldre. Hihi.

Annonse

Så utrolig hyggelig!! Og gratulerer med vel overstått 1 trimester. Jeg skal på UL om 3 uker og gleder meg masse. Blir litt mer virkelig når man får se at det faktisk bor noen der.

Gleder meg til å høre rapport fra din UL i dag også Line.B!

Så fantastisk, Selma:) Tenk at du nå er over i 2. trimester - må være en veldig god følelse. Gratulerer!

Jeg skal på ultralyd neste tirsdag, skal da være 12+0 så håper da på like god opplevelse.

Lurer på en ting; var det mulig å se kjønnet på ultralyden?

Nyt dagen og bildene av det lille nurket.

Så flott! Grattis, Selma: ) Det er så stort å se liv der inne, man er helt rusa i noen dager føles det ut som... Kos deg med alle de søte bildene!

Jeg begynner å få sommerfugler i magen, skal på UL i morgen. Er da 13+1. Sist jeg tok UL var jeg i uke 9. Regner med å se stor forandring...

Gleder meg veldig, men så har man alltids den lille uroen, men sånn er det vel bare. I uke 13 kan man visst se om fosteret har hjerneskade... det sa spesialisten hvertfall (selv om hun egentlig ikke har lov å se etter akkurat det) I morgen får vi forhåpentligvis gledelige nyheter: ) Håååper alt er bra!

Så kult Ma ra, 13+1, da får du nok se masse i morgen, det blir gøy.

Kjønn er visst i prinsippet mulig å se nå (iallefall dersom legen har UL som ser detaljerte bilder), vi så jo tær for eksempel, og det er jo små detaljer på et uklart UL bilde. Legen jeg var hos lette etter kjønnet, men babyen lå ikke sånn til at vi kunne se. Så vi får vente til uke 18. med det.

Så artig, Selma!! Kjempebra at alt ser fint ut!

Det begynner å bli forskjell på kjønnene nå, men ikke mulig å se på ultralyd ennå. Vanskelig å se tydelig før på den ordinære ultrayden.

Jeg skal på ultralyd på fredag, er da ca 11+5. Blir spennende!

Ja, blir gøy! Håper bare at alt er bra... Men jeg skal prøve å ikke bekymre meg: )

Belager meg på å ikke få vite kjønn, det er jo veldig smått som du sier... Men skulle vi få vite det er det jo bare en positiv overraskelse!!

Det er ikke lenge til uke 18 heller, da... Kos deg med bilder og den gode følelsen, Selma!!

Annonse

Jeg tok Ul i dag, skulle da være mellom 11+4 og 11+6. Den ble tatt innvendig. Gjorde også et forsøk utvendig fordi fosteret lå litt feil i forhold til å få gode bilder, men absolutt best kvalitet på bildene tatt innvendig. Gled deg! Veldig gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...