Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal legge meg i 8 tiden rett etter att ungene er lagt så jævla sliten er jeg psykisk og fysisk og hele kroppen værker å skriker etter pusterom.

Nå vill jeg gjøre alt i min makt å få barnepass,ja holdt nesten på å si koste hva det koste vill,men nå er jeg så desperat.Alt går utover barna,jeg kjefter,hyler,banner å slår i vegger å skap,jeg er så utslitt att jeg har nesten lyst å legge meg ned å dø så mye jeg får fred.

Har ikke orket vaske gulvene,dem ser skitne ut,orker ikke gå på tur med den minste,orker ikke annet enn å sitte å glo på tvn,gi barna mat og det er ikke stort mer å si om det.Gleder meg ikke til i morgen for den dagen blir nok temmelig lik den i går å forgårs å i dag.Jeg har mangen problemer men har sagt dem før så jeg repiterer ikke,folk flest skjønner ikke det virker det ut som,ingen er i mine sko,det er ikke så enkelt å kontakte noen,så jeg ber en stille bønn om å finne barnepass,slik jeg ser det kan det være den eneste løsningen,men den dagen mitt barn begynner i barnehagen kan jeg feire å virkeligt begynne ett nytt å vedre liv uten stress.Det er nå jeg virkelig innser jeg burde fått barn da jeg var ung så kunne jeg nå kost meg i min alder,men det toget er forlengst skjørt.Amen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg spør hvor gammel du er? hvorfor er du så forbannet? er det barna dine som sliter deg ut eller er det andre ting? høres ikke ut som du har det så veldig bra.

Skrevet

Du trenger som du skriver selv litt tid for deg selv. Kansje sende barna vekk i helgen, og pleie deg selv litt.

Skrevet

uff , dette hørtes ikke noe greit ut. Synes du virker , utslitt, kanskje utbrent?!?! Fikk du barna tett?? Du er ikke den enste som har følt det slik, jeg hadde slik jeg ikke orket annet enn å ta meg av datteren min, hvertfall ikke husarbeid. Men jeg lider av deoresjon da...uansett du har hvertfall min sympati!!

Skrevet

ta det med ro . å være mor er det både deilig og tøft. jeg får ikke tid til å dusje engang. men jeg er takknemilg for at jeg har frisk barn.

vær tålmodig. du må planlegger dagen din som ikke blir kjedelig både til deg og barna. du er ikke alene vettu!!!

Skrevet

Jeg synes du en fryktelig god på å fokusere på det negative hvertfall. Har du ikke flotte barn du blir glade av? jeg synes at samme hvor sliten jeg blir er jeg lykkelig over å ha så flotte barn, det overskygger alt negativt mener jeg:)

Skrevet

ærlig talt!!! NÅ FÅ DU TA DEG SAMMEN! Jeg har hatt 3-4 timers med søvn i over 1 år og er selv het utslitt! Men du kan da ikke la det gå ut over barna dine! Du må ta noen grep for å få kontroll over situasjonen! Jeg har aldri latt det faktum at sønnen vår ikke sover gå ut over han! Hvordan skulle hverdagen blitt da?

Jeg forstår deg, men samtidig mener jeg du må innse realiteten (noe jeg tror du delvis har også)

Du har alltid vært vant med å ta vare på deg selv og pleie dine interessert!§ Klart du får sjokk når du da må sette deg selv til side, og får en eller flere å ta deg av.-..

Nei jeg sier som jeg startet! TA GREP OG TA DEG SAMMEN!

Skrevet

Unnskyld meg, du har kansje ofte barnepass,mangen å spørre?Det virker sånn.Jeg har ingen å spørre jeg å min kjære er sjeldent hjemme siden han jobber så mye så jeg føler meg som en alenemor.Jeg ser ingen annen utvei enn barnepass å da må jeg se annonser på nett eller aviser.Å det er mangen år siden jeg har vært ute alene med min kjære også.Jeg får ikke i pose å sekk,her er det jeg som må klare meg selv å det sliter noe helt sinnsykt.Barna mine er ikke tent med en sliten mor som går å banner å steiker å hyler å slår i vegger å alt er vell dem det hva?Så ikke kom her å fortell meg att jeg skal ta MEG SAMMEN KJERRING!

Skrevet

stakkar ungene dine. synes synd på barna som er sammen med en kjeftete og utaknemlig mor. de er jo bare BARN. synes synd på de som vil ha barn og ikke for det og synes synd på deg som klager på grunn av du er sammen med ditt biologisk barn hele tiden. gå til lege...........

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere må angripe HI. Det er jo tydelig at HI ikke har det bra. Kan jo være en depresjon du har, ville tatt en tur til legen. Veldig slitsomt med lite avvlastning, føler med deg.

Skrevet

jeg skal si deg en ting: jeg har 1 gang hatt barnepass og det var i 1 time da jeg var til tannlegen, da passa mamma han. + at sambo jobber 10 timers dager, så jeg VET hva jeg snakker om! Så ikke kom her å klag, finnes folk som har det likens, men som ikke syter og klager!!! OK EN ER SLITEN! Men en kan da sørn ikke la det gå ut over barna!

Vi skal nå en tur ut sammen, altså vi har ikke vært ute på 14 mnd! Vi skal på julebord i midten av nov. thats life! Selvsagt savner vi å ha noen timer for oss selv, men vi lager kos hjemme vi! trenger ikke nødvendigvis å dra ut for å få kjærligheten til å gro!

hvis du går å slår i vegger og hyler osv syns jeg du skal ta kontakt med profesjonell hjelp! helt seriøst!

det var jeg soms krev innlegget over om at du må at deg sammen btw!

Skrevet

Herregud....Sitter dere virkelig og sammenligner hvem som har det verst??

Og den som har det verst og likevell aldri drar fra ungen sin er selvfølgelig vinneren??

Herregud så teit.....

HI er sliten og spurte etter råd og trøst.....Hva med og gi henne det??

Skrevet

ta med deg ungen/e dine ut på lekeplassen foreksempel barn trenger mye frisk luft å d har sikkert du også gått av.. vet hvordan d er å være sliten jeg også men uannz hvor sliten jeg er så finner jeg allti på noe gøy sammen med gutten min.. å det blir bedre.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fy faen så mange drittkjærringer som har svart deg, HI, er jeg sjokkert!

Jævla fi..er!

Jeg er også til tider utrolig sliten, min lille er 13 mnd. Er sykemeldt enda, og er så heldig å ha barnehageplass. Det er godt for hele famililen, og ikke minst for ungen, han koser seg.

Snakk med legen din, og fortsett å prøve å skffe deg avlastning/barnepass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...