Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 syns nicket ditt begynner å gjenta seg litt FOR mye nedover her nå... er det ikke på tide at du gir deg? og mye av det du skriver om er helt totalt absurd og upassende å skrive her inne... nå må du TENKE før du skriver ned flere tanker og opplysninger her inne.. vi vil i værtfall ikke vite mere.. sånne som deg provoserer oss bare... jeg vet ikke hva dere andre foreldre her inne synes?, men jeg for min del har fått nok av denne "BHG ansatt".....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Slapp av HI! bhg.ansatt har fått så mye kritikk, at hun sikkert har byttet nick allerede. Eller kaller seg annonym som deg og meg. Ikke minst etter at -<<- minnet folk om at bhg.ansatt har røpet hvor hun jobber.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 ja det leste jeg også et sted... GUD!! hvordan går det ann å være så uforsvarlig...?! ja ja... synes synd på de som jobber i den barnehagen hvor h*n jobber...
Orki Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg blir helt sjokkert når jeg leser sånt som bhg ansatt skriver. Greit nok at det finnes mye rart av voksene i bhg....men ....... Man bør vel prøve og overse sånnn søppelsnakk. Hilsen bhgansatt og 2 barnsmamma
Orki Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Når jeg tenker litt etter syns jeg kanskje man bør sende det denne bhg ansatte har skrevet til styrer i denne bhg. Hvis det stemmer at hun har opplyst om hvor hun jobber............
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 jeg har allerede gjort det jeg...sendte en lang mail til styrer i stad...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Nå ble jeg litt nysgjerring på hvor denne bhg-ansatte jobber i. Håper H*n ikke jobber i bhg der sønnen min går
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Hun har sagt i innlegg at hun jobber i sjokoladefabrikken bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå