prebs Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Dunnaway? Eller hva hun heter. Nei, liker ikke det.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Not my cup of tea, nei, men i grunn pent (riktignok på engelsk!).
Gjest Siklerotte Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Siden du mener at Fanny er så problematisk pga. betydninger på engelsk, så har jo også Fay sine negative betydninger. Rent bortsett fra det (som egentlig ikke bryr meg) synes jeg ikke noe om navnet.
Castho Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg skal ikke ha det men en på barselgruppen som jeg tilhørte før er gravid igjen med samme termin for meg og hun tenker på det. Tenkte jeg måtte sjekke at min reaksjon var "rett". Synes det ikke var så veldig pent!
Maya_1 Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Syns det er kjempefint! Kjenner forøvrig ei som heter det også..
Anne Marte Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg liker det!! Dessuten er Fam stilig også, føler at det er litt i samme gate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå