Gå til innhold

noen som kan svare ang mme +++ ???

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 7mnd som jeg føler spiser så lite i løpet av en dag.

ca kl.7 drikker hun 230ml mme

grøt ca i 10-11 tia med rundt 150ml vann

fruktmos ca kl.14-14.30 og ca 30ml mme, vil ikke ha mer.

grøt kl.18 med rundt 150ml vann.

drikker snaut 40-90ml mme 1 time etterpå.

slik har det vært i 3 uker ca. før drakk hun alltid opp flaska uannsett på døgnet, med 210ml ca.

men nå vil hun mest ikke ha mme. drikker opp flaksa på morgenen, men er da så sulten!!!

Idag tilbydde jeg henne melk ved siden av fruktmosen men ville ikke ha.. men drakk med en gang jeg ga henne vann.

kan det være mme som hun ikke liker.???

har brukt småfolk fram til hun var ca6mnd, men gikk over til nan2 da småfolk mme her går opp til 6mnd. selger ikke babypluss fra småfolk her.

kanskje vi skal prøve enn ann mme-type?? eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillegutt vil heller ikke ha mme lenger. ( 7,5 mnd) Mens på natten sluker han 180 ml, og kanskje 80 ml på morgenen. Men ingenting i løpet av dagen. Jeg har gitt opp, vet at han bare ikke vil ha. Det er jo mme i grøten han får to ganger om dagen. Får også vann til alle måltider.

Skrevet

hmm.. er det mme i grøten?? det viste jeg ikke, hehe :)))

får bare satse på at hun får i seg nok mat, men syns det virker så lite med 230ml mme i løpet av dagen... jaja.. får håpe hun vil spise middag etterhvert, går ikje så veldig greit i den rettningen..

Skrevet

Ja det er mme i all grøt man blander med vann. Så de får da i seg noe :-)

Har du prøvd 6 mnd middagsglassene fra HIPP. Pasta Penne og den med nudler, skinke og grønnsaker er favoritten her, han spiser ett helt glass hver dag. Prøver å gi han noen andre smaker, men ikke så veldig interessant....

Vet ikke hvor mye mme de skal ha når de er i den alderen, men kan jo ikke tvinge de heller. Tenker så lenge han er blid og fornøyd så er alt bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...