blond Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hva har dere på veggene i stua? Her er det malt panel, men det kunne vært tøft med en tapensert vegg. Hmmm... tenke på det.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hold deg fast...Malt strietapet....!!! Planen er malt panel der også.Må bare få kjøkkenet fedig først.
metaMORfose Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har litt av hvert. I 1. etg er det stort sett malt glassfiberstrie, veldig praktisk. I 2. etg er det stort sett malt panel, blant annet en "loftsstue" som er ganske tøff. Ungenes rom har også malt panel. I kjelleren hvor vi pusser opp et gjesterom/kjellerstue, så skal vi ha kul tapet på en vegg og ensfarget på resten. Blir delvis panel på badet også, forresten. Det blir litt spa-aktig. Har hørt at man skal brekke av for å få feng shui (eller hva det heter).
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 VI har brystningspanel i stua og kjøkken opp til 90 cm, har lys tapet over. Alle soverommene har tapet, badet har en fæl lys tapet som jeg angrer meg i hjel på at jeg kjøpte!! Matboden har tapet. I kjelleren er det bare grå sementvegger. Gangen har bare panel. Vi skal ha det også, men skal bytte den ut i en litt finere =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 oi, er det in med tapet igjen nå eller? Vi har malte veggplater i hele huset. Brukt ferdigmalte i kjellerstua og kjellergangen. I kjellerstua har vi ubehandlet panel på den ene veggen. På begge badene har vi fliser å både gulv og vegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå