angelica-s Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 6 forsøk gikk heller ikke nei......I natt kom mensen med et brak... To dager før tiden ...... Nå er jeg ganske så frustrert...fatter og begriper ingeting nå... Denne gangen skulle liksom alt ligge til rette...trodde jeg... Begynner nesten å lure på om jeg ikke kan bli gravid...er så slitsomt å ikke vite hvorfor ingenting skjer... hilsen "snufsa" i sofakroken
Storkfrøken69 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Huff, lille venn! Det var utrolig kjedelig. At det skal være så vanskelig!!!!!!! Kanskje IVF er tingen for deg nå? Ikke det at det er noen trøst, men jeg følger nok etter om veldig få dager. God klem sendes til sofa-kroken.
Månestråle75 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Uff, så trist :-( Håpet sånn på at det var din tur nå.. Klem fra
Ugla er mamma! Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Huff..føler veldiig med deg angelica.. Sender over masse gode varme tanker..
hegeno Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Det er noe dritt ja angelica!! Særlig det å ikke vite. Hadde jeg fått beskjed om at jeg kom til å bli gravid etter ti forsøk så hadde det vært hel ok, men når ikke man vet blir i hvert fall jeg litt mer oppgitt for hver gang. Tror jeg får mensen i morgen og da må jeg konstantere at 6. forsøk ei heller gikk for meg. ... men pussig det at menstruasjonen din kommer så tidlig
Eira2010 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Nei og nei, det var jo ikke sånn det skulle gå! Føler virkelig med deg! Men ikke gi opp, det må jo bli din tur til slutt! For noen tar det desverre bare litt lengre tid. Kanskje ivf er noe å tenke på, hvis du ikke går for åpen donor da. (Men da er faktisk ivf et alternativ i Finland) Stor trøsteklem fra meg
Pollyanna67 Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Huff, det var leit angelica-s. Føler med deg. Det er virkelig en tålmodighetsprøve dette her. Jeg fikk også mensen et par dager før tiden. Har funnet ut at det ikke går 14 dager mellom el. og mens hos meg. Spurte gynekologen om dette, men det skal visst ikke ha noe som helst å si for sjansene til å bli gravid. Har du forresten brukt forskjellige donorer under forsøkene dine? Det er jo noen som har hatt suksess med å bytte....
Storkmor? Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Veldig leit.. Jeg sender deg masse gode tanker! Pollyanna67: Jeg har tenkt på deg også, synes det er veldig synd at det ikke gikk denne gangen heller. Håper du fatter mot og ikke gir deg
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Vet akkurat hvordan du har det nå, alt føles håpløst.... Ikke gi opp, vi skal klare dette !!!!! Stor, stor trøsteklem
angelica-s Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen tusen takk for støtte og varme tanker:) Det betyr mye:) Vil liksom ikke tro at jeg må over på ivf når alt er som det skal...men kan være at det kunne hjelpe meg:) Men problemet er at det har jeg desverre ikke penger til..da må det spares i en god stund først...hm...at det skal være så dyrt da. Lykke lykke til dere som venter på å teste:) (og alle dere andre også selvfølgelig) Stor klem fra
Kath:) Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Uff, dette var leit angelica-s. Skjønner veldig godt at dette er frustrerende. Du får tenke på at du ennå er ung, og at ivf er også et godt alternativ. Du får prøve å spare så godt du kan. Jeg har også det slik at jeg må snu og vende på hver en krone for å få råd til dette.. Du klarer det helt sikkert til slutt. Vi skal alle bli gravide! Trøste klem
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 at det skal være så forbasket vanskelig da! føler sånn med deg. en ting er at det koster masse å drive med dette, men det er også en stor følelsesmessig belastning som kanskje er vanskelig for uteforstående å fatte. du får prøve å se fremover, og finne ut hva du vil gjøre. vet desverre alt for godt at den økonomiske biten setter endel grenser... sender deg ihvertfall en stor trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå