Gå til innhold

Babyen presser på nervene min!

Anbefalte innlegg

Huff.... dette er ikke noe gøy! Alt gjør vondt. Babyen ligger med hodet slik at dette presser på noen nerver. Hodet ligger ca rett over hoften på venstre side. Skal jeg prøve å gå noen meter presser det på hoften og i magen. Jeg var hos legen i går, alt var bra, men hun mente det var ikke alle smerter di kunne finne sikkert ut av....

Håper han beveger seg snart... eller at livmoren utvider seg og lager bedre plass! Lurer på hvor lenge jeg må gå med slike smerter?? Noen som veg??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138950394-babyen-presser-p%C3%A5-nervene-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!! jeg venter selv en Theodor:) skulle tru det hadde noe med navnet å gjøre for har det på samme måte, han ligger så dumt til i megen at det er ett enormt press ned.. veldig ubehagelig, å jeg klarer ikke gå tur:(

når har du termin? jeg har i februar.

Jeg har termin 25. februar. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer jo ikke dra på jobb - sitte eller stå hele dagen er ikke aktuellt. Jeg er jo ikke "syk", men blir jo bekymret for å skade babyen når deg gjør så vondt. Det er konstante smerter i hoften, og nå har de flyttet seg til korsryggen.

Skal be legen om henvisning til noen som kan fikse meg!

Vi er jo i den verste "vokse fasen" så det er mulig det er derfor det presser slik!

Har du fått noe behandling?? Er du sykemeldt eller i jobb??

det er mye som spiller inn, nerver som ligger i klem eller bekkenløsing.. høres nesten ut som bekkenproblemer siden det sitter rundt hofta å bak i korsryggen.. men du får vel legen til å skjekke det.

jeg går ikke til noe behandlig, er hjemme med minstejenta mi som er 1 år. så har mulighet for å ta det litt med ro i løpet av dagen, når hun sover.

kanskje en sykemelding for en periode hadde vært noe for deg, så kanskje det hadde blitt litt bedre. vet godt at det ikke er noe særlig med slike smerter. man må jo bare gjøre det beste for seg selv...

klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...