Gå til innhold

vintersko til de minste.....noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min blir 1 år i januar... tenkte kanskje det hadde vært greit med noen sko ute snart... men er så usikker på hvilke som er best for så små... må jo være noen vintersko,men mange virker så stive og svære liksom,...

noen som vet hva som lønner seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med goretexstøvler med borrelås. Disse som går litt opp over leggene. De er ganske myke i sålen, holder væten ute og varmen inne. Det er jo ikke så lenge de kan brukes heller....

Det viktiste er vel at de er myke og gode, slik at foten får godt tak, i tillegg til at de holder seg tørre og varme. Jeg har kjøpt de store nok til at poden kunne ha et par ullsåler nedi.

Skrevet

Tja..litt usikker selv. Vår blir ett i desember, og tenkte å vente litt til. Hun går ikke uten å holde i noe, men står mer og mer uten støtte. Foreløpig har hun bare de samme skoene som storebroren hadde, men de er ikke særlig varme.

Hvis du vil ha noen helt ok vintersko som ikke er grapsdyre, kan jeg anbefale Skofus sine, men de er litt tunge. Vi har de til storebror, men lurer litt på Ecco til lillesøster siden hun er yngre på vinterene enn han var. Ecco er nemlig mye lettere (og MYE dyrere). Men vet ikke helt hvor mye penger det er nødvendig å bruke. De varer jo garantert ikke til neste år, og koster 650 kroner...

Du kan jo selvfølgelig ha slike sko-poser, hvis du tror han ikke kommer til å gå på en stund.

Skrevet

Snuppa mi har jeg kjøpt Stonz til. De er jo vann-og vindtette med gummi "såle"under. Fleece inni. Hun blir også 1 år i januar. Hun går ikke enda, men reiser seg og støtter seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...