Mamman til Loffen ♥ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Nå til helgen skal jo klokken stilles til vintertid. Jeg skal sette min første Gonal-F i dag og lurer på når jeg skal gjøre det hvis jeg tenker å ta den klokken 22 neste uke etter at klokken er stilt? Er det noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg?? Jeg vet det er en times slingringsmonn på når sprøytene skal settes, men vil gjerne gjøre dette her så riktig som mulig - er jo tross alt litt som står på spill! Og hvis jeg tenker feil, så blir det jo to timer forskjell på når jeg tar den, hvis dere skjønner... Off, tror hodet mitt er overbelastet med alle disse tusen tingene vi må tenke på, huske og ta hensyn til. Takker for svar og ønsker alle dere andre her inne lykke til!
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Kan du ikke sette den med en halvtimes forskjell i et par dager da, så kommer du inn i riktig tidspunkt etter stilling av klokka Håper du skjønte hva jeg mente...
74skytte Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Kl 22 neste uke er kl 23 nå tror jeg. Vi skrur ihvertfall kl tilbake nå.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Da ville jeg tatt den kl 22.30 fram til klokka stilles, deretter kl 22.00.
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Ja jeg og tenker at det må bli klokken 23 frem til søndag. Men ble liksom mer og mer forvirret desto mer jeg funderte¨på det;o) Satser på at det blir rett, takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå