solstråle :) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Brukte bagvogn til de to andre, men lurer litt på om jeg bare skal kjøpe en softbag til vogna vi har nå (teutonia y2k) når nr 3 kommer i stedet for å kjøpe ny bagvogn. To vogner tar litt mye plass i huset.. Er kjempefornøyd med y2k, men er litt usikker på om den blir lun nok for en baby. Hva mener dere?
Minnie Mom Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Du har Y2K, altså den som man kan snu sittedelen på? Hvis det er den så er den absolutt lun nok, mange som brukte den til nyfødt den tiden den fremdeles ble solgt. Og den er jo veldig lik de gamle mistralene i kalesjen. Jada, kjøp en softbag du, det går nok bra! )
solstråle :) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, jeg har ikke den typen en kan snu sittedelen på, derfor jeg er litt i tvil. Men har jo sett folk som har brukt softbag i samme type vogn, så det går vel fint. Godt jeg har god tid til å bestemme meg på
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Vil du ikke se babyen når du triller?......Synes også det er vanskelig å dra 3-hjuinger etter seg, tenk hvor mye trekk det blir på den lille når den blir trillet den veien. Hadde definitivt gått for noe annet, men det er nå meg:)
AnMar Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Vi hadde Y2K som deg - med softbag til førstemann, og brukte regntrekket dersom det var veldig mye vind. Babyen var aldri kald på nesen eller i kinnene. Kjøpte også et skjermende trekk (for sol og vind) i bomull med borrelåsfester på Babyshop. Husker ikke navnet, dessverre, men dette hjalp også mot vinden, og det ble ikke klamt inni kalesjen. Når babyen er liten ligger de jo veldig nede i vognen, så følte aldri at det ikke var lunt nok. Fikk januarbaby og brukte Voksipose oppi mykbagen også, fungerte fint og gutten koste seg virket det som. Veldig praktisk å bare bære med seg mykbagen (du må ha i bunnplaten da!) istedenfor en stor bag om du trenger det feks. Mamma var også veldig opptatt av om vi ikke ville se babyen. Men jeg med mine små cm (160) hadde ikke sett babyen bedre om vognen hadde vendt andre veien. Da hadde jeg måttet stoppe og gå på siden av vognen. På Y2K'en er det jo titteluke, og da ser du ansiktet så greit! Mamma måtte si seg enig i det tilslutt da hun selv fikk trille barnebarnet sitt...
AnMar Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Teutonia har jo også en fin solskjerm til vognene - den har jeg vært veldig fornøyd med kontra paraply som jeg først kjøpte...
solstråle :) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for tipset! Får ta en tur på babyshop og se om de har det ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå