Gå til innhold

Ble litt overrasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag da jeg hentet snuppa i barnehagen i dag, da jeg kom inn for å hente henne bare så hun på meg som jeg skulle være en fremmed ikke noe smil eller glede..og så begynte hun og gråte..veldig artig da, syns nesten det var litt flaut ovenfor de som jobbet der..snuppa har vært i barnehagen nå i 2 mnd hun er 1,5 år, er dette vanlig, den ene av de som jobbet der sa at etter ett par mnd så kan ungene bli litt rare ved levering og henting..jeg bare syns at det var litt trist da..noen flere med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ekte gjensynsglede =) Da kan de aller minste gråte ved henting også. De kommer på at du har "forlatt" h*n hele dagen, å så blir de litt sinna, men også glad for å se deg mener jeg å ha lest.

Det kan vel også hende hun straffer deg litt fordi du gikk fra henne?

Hvordan er hun ved levering da?

Gutten min er også 1,5 år. Gått i bhg. 2 mnd. ca. Han kan storgråte når jeg henter han. Men han løper ofte til meg da, mens han storgråter.

Skrevet

Jeg ville sagt at det sikkert er fordi hun ikke ville hjem akuratt da, kanskje hun var midt i en lek osv. Det er vel og merke bare positivt, viser at ungen trives ;)

Hilsen en som selv har jobbet i barnehage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...