Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Gutten min på 14 1/2 mnd blir helt fra seg når noen går, legger seg ned på gulvet å hylgriner. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Om det er bare noen som er innom for å hente noe da og klikker han helt:/ Han elsker tydeligvis masse folk rundt seg, vanskeligt for meg når jeg er alene med han:/
dårlig ånde Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 uff, høres slitsomt ut. jeg tror det eneste rådet jeg kan gi deg er å overse uønsket oppførsel, og gi masse ros og oppmerksomhet på ønsket oppførsel.
*TINCO* Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Det vi gjorde var at han fikk være med å vinke, i døren eller vinuet. Det viktigste er at når du har mulighet så forbereder du han på det, nå skal snart xx gå og da skal vi vinke hadet. Også er det viktig at det ikke blir noe oppmerksomhet rundt gråtingen. Vi vinker hadet også går personen, ikke noe frem og tilbake dill dall. Også går vi inn i stuen eller noe og fortsetter på dagen Da blirr det gøy å vinke, gråtingen gir seg jo. Hvis det blir oppmerksomhet rundt gråten, tror han jo at dette er kjempegale at xx går.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 tusen takk:) Da skal jeg prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå