Trulte troll Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Gutten vår sover så fryktelig mye ennå, og spiser ikke så veldig ofte, så jeg må pumpe en del for å få has på sprengen. Men det blir jo så mye melk til overs. Tenkte å fryse ned, men vet ikke helt hva slags beholdere som er smartest å bruke. Dumt å fryse ned for store doser også da... Takknemlig for tips :-)
Expat Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Mange og små er lurt, ja! Mattilsynet har faktisk godkjent vanlige fryseposer. Sett knute på i små 50-100ml doser og dobbeltpakk. Ha posene i en større plastboks i dypfrysen (om du har valget) og ikke glem dato og omtrent mengde. Oppbevart sånn holder det i hvertfall 6mnd!
lillespire08+10 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker sterile poser som hører til medela brystpumpe. (kjøpes på apoteket) De er veldig fine syns jeg:) Koster litt mer enn vanlige fryseposer da men..
stolt mamma<3 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Kjøpte en pakka med beger på apoteket som heter AVENT. Det er 10 beger med lokk i pakken. Det følger også med en tut som man skrur på begeret, og så fester pumpen på den, så slipper du å tømme melken over i en annen flaske. Meget bra! Kan også kokes og brukes på nytt. Tror prisen var mellom 100-150 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå