Gå til innhold

Noen råd til flaksetilvenning? 3 mnd gammel baby som ikke vil ha flaske (har tatt tidligere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille tulle vil plutselig ikke ha flaske mer - vi visste nemlig ikke at de små måtte få flaske regelmessig. Hun har altså tatt flaske tidligere, men nå vil hun ikke suge.. Har prøvd de fleste måltidene - og flere flasker (Avent og Easyfeed) + å legge to sukkerkorn på flaksetuten. Men nei - prinsessa vil kun ha pupp :(

Kjempe fint om noen har noen råd til oss.. Mor er ganske så klar for litt fest/middag/vin nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha - FLASKE altså - ikke flakse.. ;)

Skrevet

sånn var miine to første også..tok flaske første gangene jeg prøvde..neste gan jeg trengte flaske for jeg skulle noe hadde det gått for lang tid.. så da brukte jeg avent tutkopp med sånn hvit stor gummitut på. den renner av seg selv, ble litt rot. mrn til slutt sugde de på den uten å søle. Men vet ikke om de finnes lengre..samme som aventflaskene..disse små, men de hadde tut istedet for tåtesmokk. og hank på..på apoteket og rimi hadde de det den gangen..men er 6 år siden.

så denne gangen skal jeg gi lillegutt flaske regelmessig..har erfart med de to eldste...så nå har jeg lært hehe

Skrevet

Har faktisk en slik Avent-kopp med håndtak og tut :) Prøver det i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...