Gå til innhold

Anbefalte innlegg

To eller tre søte små fra samme barselgruppe søker en snill dagmamma fra januar. De blir alle ca. ett år i desember / januar.

Vi ønsker at du har erfaring og referanser.

Hvis ønskelig kan vi stille våre hjem til disposisjon.

Ring Kjerstin på tlf. 40853810 eller send en e-post til [email protected]

Fortsetter under...

Hei

Jeg har plass til 2 barn fra desember.Bor på toshov, det er 10 -15 min med buss 21 fra frogner.har mange års erfaring med barn både gjennom jobb og som mor til mine tre store barn.

har hatt dagbarn i ca 4 år,har mange referanser .Ikke nøl med å skrive til [email protected]

Jeg vil anbefale dere å starte en familiebarnehage, for deretter å søke etter en snill og kjærlig assistent. Da kan dere lønne vedkommende med f.eks. 25.000 pr måned, noe som vel øker sjansen for å få noen på Frogner med erfaring og referanser.

Hei.

Vi trenger også en plass til godgutten vår som blir 1 år i januar, så hvis dere event. planlegger en familiebhg. og trenger flere å fordele kostnader på så ta kontakt på

[email protected]

Annonse

Et sted å være (uten hund, ikke høyre enn 2.etg, med sikrede hyller og vinduer o.s.v. ) trenger dere enten det organiseres som dagmammavirksomhet for mer enn to barn, eller som familiebarnehage.

Dette stedet kan være hos deg, hos ett av de andre barna eller hos dagmamma/assistenten. Det kalles forresten gjerne vertshjem heller enn vertshus :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...