prebs Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Veldig sjarmerende navn! Kunne gjerne brukt det selv : )
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempestødig og flott, samt sjarmerende og ikke poppis. Hadde nok blitt en liten Ludvik på oss hadde vi fått jente.. :-)
prebs Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde nok blitt en liten Ludvik på oss hadde vi fått jente.. :-) Hihi, hva hadde det blitt på gutt da? Ludvikine...;-))
Itsrejk Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Tøft, lunt og sjarmerende! En av mine favoritter.
håpogtro Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 Hei, HI her. Mange positive tilbakemeldinger på dette navnet :-) Jeg synes også det er fint også er det ikke så mange som heter det. Er absolutt et navn vi vurderer hvis det blir gutt.
blomsterjenta Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har en nydelig liten nevø som heter ludvig:) kjempefint! et navn de ikke hadde tenkt på før han ble født, men da pappaen plutselig nevnte det da han satt med ham i armene, så var det akkurat som om det var det eneste rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå