Gå til innhold

The crow med en............ se hit litt da

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

du hadde et innlegg tidligere om at du skulle bytte tilbake til nan fra hipp fordi mini var mye mer sulten. Lurer litt på hvordan det har gått? Har samme problem her.Vi er oppe i 10 måltider nå og natten er verre en noen sinne + hun gulper vanvittig mye. Fint om du kan si litt om hvordan det har gått:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei: )

Vet du, etter at jeg begynte med NAN igjen så er hun mye lengre mett og virker mye mer fornøyd. Nå har hun sovet i litt over 4 timer og spiste for snart 5 timer siden. Når hun fikk HIPP, spiste hun hver halvannen-2. time og sov knappe 20 min av gangen. Var generelt misfornøyd. Kunne ikke gå en tur i vogna, bortsett fra den tiden det tar å levere og hente sønnen min i bhg, uten at hun skrek og ville ha mat. Ble helt stressa av det begge to.

Nå går det 3-4 timer mellom hvert måltid på dagen.

Eneste som er dritt med NAN er at jeg må bruke malt i hver flaske, ellers blir hun forstoppet. Men, heller det enn en misfornøyd og stressa liten frøken : ).

Gi det en sjanse : ) Svigerinna mi sier forresten av Collett holder en stund i magen på hennes jente, men sønnen min tålte den ikke, så da ville jeg ikke prøve den på snuppa heller.

Skrevet

Ja jeg prøver fra i dag. Det eneste er at hun fikk nan fra fødselen, men så fikk vi en laang periode med diare og da byttet vi, så håper det ikke var pga nan det da. Hun har ikke tålt malt så bra heller, mye luft av det, men jeg prøver i noen dager og ser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...