Gå til innhold

Hvor mange dager før eller etter ventet mens testet dere??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testa 2 dager før venta mens, (klarte ikke holde meg lenger) den testen var negativ, så testa vi igjen 2 dager etter forventet mens, den var OGSÅ negativ... ergelig.. men etter en uke fikk vi super sterk positiv test:)

litt lenge å vente da men det var verdt det..

Lykke til med testinga :)

Jeg testet samme dag som forventet mens, men da ga den ikke utslag. Mulig det var fordi jeg ikke brukte morgenurin.

Dagen efter forventet mens, så testet jeg positivt, da med morgenurin.

Jeg testet også hhv 4 og 3 dager før forventet mens, men det ga ingen resultater.

Dyr testing ;D

• 3 uker senere...

Åh.. Nå ble jeg glad og igjen litt forventningsfull!! Skulle hatt TR på fredag, men fortsatt ingen tegn til at dene r på vei... testet negativt på billig strimmel på lørdag og i dag... men da er det kanskje.... en liten mulighet ennå... får vente noen dager og kjøpe en CB... kanskje, kanskje... håpe, håpe... Er veldig klar for en liten nå.... 7 pp.

Jeg testet 4 dager etter forventet mens, den var negativ. Testet så 9 dager etter, da var det en lys strek, ble veeldig usikker på den. dagen etter var den veeldig sterk:)Brukte da forskjellige typer tester..

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

jeg testet negativt 4 uker på rad.....i går fikk jeg endelig positiv test. i dag er det 9 uker siden siste mensen...er derfor usikker på terminen. men regner med jeg er 4 uker på vei- at jeg bare mistet el en pp....vanskelig å vite...

• 4 uker senere...

Testet en uke før ikm,negativ...testet en dag før ikm, positiv. CB digital,så jeg trengte ikke vurdere sterkhetsgrad :) Syns det er greit jeg... enten eller. Ingen skyggeområder ;P

Testet faktisk mer for å avkrefte,- for jeg var midt inni en grundig tannbehandling med sprøyter fra helvete og trekking av tenner og masse tøys ( tennene mine gikk vest da jeg var gravid sist)...Gikk 1-2 dager i uken på dyprensing av tannkjøtt etc....

Testet morgenen en time før jeg skulle til tannlegen. Og der var jeg gravid jo... Trodde den ville være negativ men håpte jo ;) Kostet meg 700,- i ikke avbestilt time ;P

Annonse

• 1 måned senere...

Testet rundt 3-7 dager før, med clear blue digital.

Ikke noe kryss på dem, det står "gravid" eller "ikke gravid"

Jeg testa på kvelden, sånn i seks-tida.

Trodde egentlig ikke at det var noe der, men det lyyyste GRAVID med store bokstaver. Hehe!

• 2 uker senere...

Når ein kan vente å få positivt svar før ein ventar mensen, trur eg heng saman med når ein har eggløysing og kor lang lutealfase ein har, dvs. kor mange dagar det er mellom eggløysing og mens. Eg har 10-11 dagars lutealfase, og dei to gongane eg var gravid i fjor, (dessverre "missed abortion" oppdaga i veke 10 og 13) testa eg første gong 12 dagar etter at eg hadde hatt eggløysing, dvs. den dagen eg . Begge gongane var det veldig svakt, mens utslaget var mykje heilt tydeleg berre to dagar etterpå. Eg har på ingen måte vitskapleg belegg for det, men det verkar logisk for meg at kroppen til kvinner med kort lutealfase ikkje vil ha produsert like mykje hCG før forventa mens, enn den som har ein lang lutealfase. Dermed vil svaret vere avhengig av lutealfasen.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...