ZZzZzzZ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen her som har prøvd det? Skal i morgen...
miamipia Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har ikke prøvd det men har lurt på om jeg skal. Min lille gutt har søvnvansker så det holder. sover tre ganger på dagen og hver dupp er på ca. 20 - 30 min. På natta er han våken hver time..... Ble tipser om at fotsoneterapi kunne hjelpe. Håper du kan fortelle hvordan det går med dere:)
ZZzZzzZ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Likedan her også på dagtid På natt er han litt bedre enn din,men mye våken! Skal holde deg oppdatert jeg
Grateful mom Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke prøvd det selv, men studerer det nå, og læreren har fortalt at han har god erfaring med akkurat dette! Lykke til!
nawi Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Har prøvd. Funket ikke.... Gikk hos samme fyren som fikset magesmertene hennes da hun var under 3 mndr. Men søvnproblemene fikk han ikke has på.
*2 Nydelige snupper* Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Det er ikke bare tulla mi som har søvnproblemer, ser det er flere her inne som skriver om det. Jeg har ikke prøvd fotsone, men er på behandling hos en kinesolog, og merker at det hjelper. Hun mener det er vaksinen som har gjort det på min jente
NinaCath Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er fotsoneterapeut og jobber mye med babyer. Jeg synes det er veldig lurt å prøve, selv har jeg svært gode resultater med babyer som sliter med uro, søvnvansker, magesmerter/kolikk. Derimot synes jeg det er søkt av en kinesolog å skylde på vaksinen, som det står i et svar her. Det har kinesologen ingen dokumentasjon eller belegg for å si. Det blir personlig synsing og idealisme fremfor fakta, og det er jeg ikke tilhenger av. Et barn i ballanse skal ikke bli påvirket av vaksiner i slik grad. Lykke til med soneterapien, håper det vil fungere fint for dere :-)
ZZzZzzZ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 Sånn.. Da er jeg spent på denne natta.. Hjelper vel kanskje ikke etter 1 gang men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå