Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Trenger litt tips:)Har et stort overbygd inngangsparti jeg vil fiffe opp litt..
Zitro Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Kjøpte en fin høstkrans på mestergrønn jeg og hang på døra. Ellers er det slike rosa høstplanter i blomsterkassene... Sånne lyng planter... husker pokker ikke hva dem heter :-)
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 En krukke med fire sorter lyng, og en krans på døra som gutta mine lagde av rognebær. Fin den:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en litt høy sinkpotte som jeg har eføy i hele året. Sammen med den har jeg satt i en stor, hvit lyngplante, og i en lavere potte ved siden av har jeg noe greier jeg ikke aner hva er, men "bladene" er som små pinner, og hele planten er sølvhvit. Har hus i 2 grånyanser. På terrassen (utenfor stor glasskyvedør) har jeg to store lanterner og en sinkbøtte med pelargonia som faktisk fortsatt blomstrer. Ellers bare "pynter" grill med grilltrekk, stabel med stoler og bord opp langs veggen nå i vinterhalvåret, hehe (overbygd terrasse).
Espoir Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Har en del vissent løv foran inngangspartiet, pluss to potter med visne/råtne fioler og margeritter. Tenkte å plante erica-lyng, eller er det for sent på året nå? Bor i Bergen....
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe,slik pynt har jeg og:)Erica har jeg i potter,holder hele vinteren:) Tror jeg må skaffe meg krans på døren og slike lykter.Noen som vet om ikke altfor dyre lykter og kranser?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Har 2 store og 2 små potter med grønnplante i på trappa.. Til jul henger vi opp krans med lys rundt inngangspartiet (har overbygg)
Libido- Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Kål (få i masse fine farger på plantasjen), lyng og små trær/busker i potter.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 "Ikke altfor dyre lykter" er jeg litt uskker på pris ift størrelse, men Bohus selger i alle fall den største lykten i tre (Lisa tror jeg den heter) - hvit eller brun til 349 eller 399. Men vil tippe man finner fine, rimelige på Plantasjen også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå