Gå til innhold

hva gjør dere for å få barnet til å sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt er nå 4 mnd å er ikke gla i å sove..

er en kamp hver gang han skal legge seg,dag som natt..

føler jeg har prøvd alt!det som funker er puppe til søvn eller bysse i evigheter.er helt utslitt!

pleier å bruke 30-60 min får å få sovna med masse skriking.så sover han 30-40 min max så er han drit trøtt når han våkner igjen,men vil ikke sove mer..(på dagen)

vanligvis sover han rundt 1,5 timer gjennom hele dagen..syns dette er utrolig lite til å være så liten jeg..

noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passer på å legge jenta mi når jeg ser at hun er trøtt. Ikke for tidlig, for da kan hun bli liggende for seg selv til trøttheten går over og da får hun ikke sove. Men legger henne ned i bagen sin, gir henne smokken hvis hun begynner å sutre litt, stryker henne i pannen, så sovner hun etterhvert. Hun får ikke mat før hun skal sove, men rett etter hun våkner. Vet ikke om det har noe å si. I går natt, når vi skulle legge henne ga jeg henne heller ikke mat rett før, da sov hun i 7 timer! Og det har hun ikke gjort siden hun var bitte bitte liten! Nå er hun 5 mnd. Vanligvis skal hun ha mat hver 3t, natt som dag.. så, ikke alltid like lett å hjelpe de små til å finne roen, selvom de er stuptrøtte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...