Gå til innhold

au au au!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldi vondt i den ene puppen.når jeg trykker på den, når jeg ammer og kjenner det i tillegg litt hele tiden uten at noe trykker på! er dette brystbetennelse??den andre puppen merker jeg ingenting på..har aldri hatt det før.. MÅ jeg til legen med det eller vil det gå over av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan du fortelle litt mer?

Hvor gammelt er barnet, kjenner du kuler i brystet når barnet har drukket, kan du se noe uvanlig på brystvorten? Har du hatt et støt eller noe mot brystet, blitt kald? Har barnet bitt deg? Har du feber eller føler deg syk?

Skrevet

ingen kuler, vondt bare på en side. føler meg ikke syk, barnet biter ikke. men ja, er vel ikke kjent for å ha på meg altfor mye klær-går vanligvis bare i en tynn skjorte. er kanskje ikke så lurt i disse kalde høstdager. :-/ prøver å bare amme idag, men mini'n er ikke så interessert i puppen lenger. har liksom ikke ro på seg til å tømme...

Skrevet

Hvor gammel er han? Er det "barnet er flere måneder, ikke vondt før, og plutselig er det kjempevondt, som det er glødende ståltråder", så bør du snakke med legen din om det er sopp du har pådratt deg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har det på samme måte.... en pupp som hele tiden er vond. Den andre merker jeg ingenting med. Fryser og småverker hele tiden på den såre puppen, til tross for at jeg kler meg godt og bruker ullinnlegg. Gruer meg alltid til å gi mat fra den. Har bare bitt tenne sammen og satset på at det skulle gå over, jeg, men kan det være noe annet altså? Skal også sies at det er en hvit flekk på brystvorten som er veeeeldig vond. Har bare trodd at det kunne være noe melk i klem på en måte, men er dette kanskje noe helt annet? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...