Gå til innhold

Mat og 1 års dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir snart 1 år. Vi skal ha pølse i brød fordi det er jentas favoritt.

Til dessert tenkte jeg på sjokokake og muffins.

Andre forslag?

Noen som vet hva som blir best, hjemmelaga muffins eller ferdigpose?

Hvis hjemmelaga, hvilken oppskrift, og hvis pose hvilken pose.?

Vil ikke ha tørre muffins, og det føler jeg ofte d blir:(

Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er pølse favoritten til en 1 åring? det har ikke min smakt på engang enda..er jo ikke d sunneste som finnes.hva m resten av matinntaket hennes?

Skrevet

Ja, er favoritten. Fordi det klarer hun å spise selv. Hun klarer ikke bruke skje, og liker ikke når vi gir henne. Derfor er det favoritt middagen hennes:P er jo ikke så sunnt, men er godt. ellers spiser hun skiver, frukt og grønnsaker.

Skrevet

Vi hadde pølse m brød da lille pia ble 1 år i september. Ser ikke problemet med det... er jo ikke slik at det er pølse m brød de spiser hver dag. Vi hadde gele og vaniljesaus etterpå.

Skrevet

Jaja.. Snuppa mi spiste grandiosa på ett-års dagen sin. har ellers et sunt kosthold.

Sjokoladekake, muffins, skillingsboller, ostekake...

Skrevet

Prøv en vanlig muffinsoppskrift og bland inn et par dl revet brunost, det blir saftig og smaker karamell :-) Hvis du gidder er vaffler favoritten her. Serverte det i en bursdag med masse unger, og sjokoladekaka ble ikke engang rørt..

Skrevet

Vi var så vanvittig mange så jeg laget potetsalat,salat og tilbehør og ba folk ta meddet de ønsket grille selv, så får alle noe de liker. Kokte pølser til ungene,men tror de fleste spiste maten til foreldrene alikevel. Jr. spiste kyllingfilet, potetsalat og salat. Hadde bløtkake og sjokoladekake, is,kvæfjordkake. Vi var maaaange voksne og ikke fult så mange barn.

Skrevet

Vi hadde pølse i lompe. Etterpå hadde vi kaker og boller. Boller til jubilanten. Første gang hun smakte det og DET var godt;-)

Ellers er muffinsposen til Toro skikkelig god!

Skrevet

ikke smakt pølse..? herregud.. litt hysterisk kanskje..

emilie hadde pølser og lomper pluss kaker og boller på bursdagen sin =)

vi bruke pose muffins og de var gode de =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...