Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei.det er virkelig ingen selvfølge å få barn og uansett så er de bre til låns.jeg blir så sint og lei meg at enkelte foreldre behandler barna sine på en stygg måte,med mishandling,fysisk og psykisk.noen skulle virkelig ikke ha hatt barn.og hvis foreldre barn må en sånn måte så er det bedre å tenke på seg selv,det er ikke egoistisk å ta det valge å ikke få barn.tenk noe så nedvergende for ett barn å bli skreket til i andres nærvær,tenk å få ris eller juling av den du skal stole mest på og se opp til.barnets forbildet.ett arr som aldri vil gro.så det er ingen selvfølge å få barn.jeg ønsker å behandle mine barn jeg slik ville blitt behandlet som barn.bli hørt,få omtanke,ubetinget kjærlighet og den tryggheten bare en mamma og pappa kan gi..det er derfor vi er her inne alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klokken er 0830 og jeg er så trøtt at jeg så ikke alle skrive feilene men jeg håper jeg ble forstått..klem.

Skrevet

helt enig:) Det aller viktigste et barn kan få i oppveksten er ikke materielle ting og tang, men trygghet og kjærlighet og et stabilt hjem med gode rutiner og samhold!

Det er utrolig mange barn som ikke får den muligheten her i livet og jeg tror nok alle her inne kommer til å gi sine barn all mulig kjærlighet og omsorg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...