mor til Eline<3 bebi i magen:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Er ei jente på 23år med et barn fra tidligere forhold, har vært sammen med en rusmisbruker nå i snart to år (har hatt lange nyktre perioder) Men i dag var det nok!!!! hadde vært i lillehammer i helgen og kom hjem til en gubbe med fult av sprøytemerker på armen!! nå er det nok!! ikke eier han nåla i veggen heller...jobber ikke...bare snylter på meg!! Vil ikke ta abort, det ville jeg slitt med! Så nå blir jeg alenemor til to snart.. Noen i telemark distriktet som er alenemødre og rundt min alder?
Doxy *mama* Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Flott for deg! Håper virkelig du får det bedre uten, og klarer skaffe deg den avstanden fra ham som du trenger. Barn trenger stabile omgivelser, og for den saks skyld; vi mødre og! Tja hvor i telemark tenkte du på? Jeg er 21 og venter lilleknøttet i starten av desember og går på høyskole i telemark.
mor til Eline<3 bebi i magen:) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bor i skien:)
MissB&babyM Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Hei:) Bor ikke i telemark ennå,men flytter dit om ett par måneder igjen...blir alenemor i mars 09..kommer til å bo i kragerø,men bf er fra porsgrunn... er du fra skien eller?
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Gratulerer med en god avgjørelse!
kaia86 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 bor ikke i telemark, men en drøy halvtime unna skien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå