Storkfrøken69 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har rett og slett kjøpt meg en hund ) Den er skrekkelig søt. Bestemte meg plutselig i går og kjøpte den i dag. Typisk Storkis ) Kanskje det er den som ender opp som babyen min i stedete......
Storkfrøken69 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2008 Huff, jeg blir gal av dette lille tastaturet mitt hvor fingrene mine deiser borti feil taster hele tiden. Jeg tror ikke jeg har skrevet en feilfri melding noen gang.... Bortsett fra akkurat nå da selvfølgelig.......... ;o/
Pollyanna67 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer og velkommen i hundeeierklubben! Blir koselig å trille barnevogn sammen med hunden vet du...:-)
Månestråle75 Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer som hundeeier :-) Er sikker på at dere får noen fine trilleturer sammen, du, hunden og babyen.
ElleL Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Å ha hund hjelper faktisk i denne prosessen. Det er utrolig fint å ha en firbent venn når ting går litt på tverke. Hva slags rase kjøpte du?
Simarier Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer! Ikke for å være negativ altså, men må innrømme at jeg syntes du er ganske modig. Man vet jo ikke hva som skjer da, men skulle du få en rastløs unghund samtidig med en liten baby kan jo det være veldig utfordrende. Har selv en gammel tispe som nok ikke lever noe særlig mer enn et år til. Har alltid sagt det blir ny hund med en gang hun er borte, men med mine babyplaner blir nok det prosjektet lagt litt på is. En ung hund/valp krever mye mer enn en "gammel dame".
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer med hund:-) Har vurdert det sjøl, men er redd jeg skal bli for "bundet", og at hunden skal måtte bli for mye hjemme alene og jeg gå med konstant dårlig samvittighet. Men er jo supert selskap. Du må fortelle hvordan det går etterhvert !!!
Storkmor? Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Oj, så tøft! Gratulerer med det impulsive valget ditt! Håper hunden - sammen med babyen - blir til glede og velsignelse
satser & vesla Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Gratulerer med en ny hund :-) Jeg har selv ei unghund og STORkoser meg sammen med henne hver dag :-))))
Storkfrøken69 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2008 Så gøy å få så mange positive reaksjoner på dette ) Jeg sitter akkurat nå og vrir hodet mitt for å finne det navnet han fortjener. Det er IKKE lett. Noen tips? Heldigvis har jeg en mor som skal avlaste i hvalpeperioden. Hun har to hunder selv og har vært gjennom denne perioden mange ganger før. Ellers er jeg ikke redd for at det skal bli for mye. Jeg har vokst opp med hunder og er veldig engasjert i min mors. Men, det er en kjensgjerning at jeg helt til søndag har bedyret at jeg aldri skulle ha hund. Hrm - så feil kan man ta ) Jeg sitter nå og ser på bilde av ham hele dagen og gleder meg som et lite barn til å få ham. Det blir utrolig tøft å vente 3 uker. Eller det er jo absolutt ikke sant. Er det noe jeg har fått god trening i de siste årene så er det nettopp å vente ;o) OG denne gangen skal jeg jo faktisk vente på noe jeg vet jeg får. Åj, det er jo helt absurd.....
Storkfrøken69 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2008 ElleL - jeg er en stor gatemixfantast ) Det lille vidunderet mitt er blanding av border collie, buhund, setter og rottweiler. Det blir utrolig spennende å se ham vokse opp. Hvordan blir han? Hahaha, det er jo faktisk like spennende som med disse Danmarksbarna. De er jo på en måte litt eventyrblanding de og ;o)
angelica-s Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Ååååå så herlig da:) Gratulerer med hundevalpen:) Det blir godt å få noe annet å tenke på også midt opp i all prøving og venting...det hjelper veldig for et vennepar av meg som har prøvd i mange mange år...de skal nå adoptere så det blir enda mer venting...og den lille søte hunden de har kjøpt hjelper dem veldig godt i ventetiden:) Skulle gjerne skaffet meg en hund jeg oså...men er desverre allergisk. Kose deg masse med den lille valpen når den kommer...og så skal du se at det kommer en baby like etter... Stor god klem.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå