Gå til innhold

BIM- treff For Aprilmammaer, Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så hyggelig. Jeg er gjerne med. Hvor er det? Prøvde å søke på det på gule sider, men ingen treff. Blir hygelig å møte flere med små svømmere i magen. Ble "mobbet" litt sist jeg var gravid og skulle på første BIM treff..."skal du på gravide sekt møte nå....". Det var litt skumelt, men vi fikk veldig glede av hverandre!

Så kosli at dere kommer:)

Kopier denne linken, og sett den inn i googel søk- feltet. Da skal dere få opp restauranten.

http://www.eataly.no/

Restaurantguide: Eataly

Bryggetorget 18

0250 Oslo

Telefon: 22 83 13 00

http://www.eataly.no/

* Om oss

EN SPLITTER NY ITALIENSK RESTAURANT PÅ AKER BRYGGE - ÅPNER 21.MAI

Eataly er både ristorante og pizzeria for lunsj og middag. Derfor har restauranten to ulike menyer. En lunsjmeny fra åpning og frem til klokken 16:00. Og en middagsmeny med komplett drikkemeny fra klokken 16:00 til stengetid.

Her serveres både antipasti, insalate, panini, bruschetta, paste, pizze, secondi di pesce, secondo vegetariano, secondi di carne, dolci & formaggi.

Eataly har en stor uteservering hvor du kan kose deg med en matbit, en øl eller en is og nyte utsikten på bryggekanten.

NYHET!

Pronto lunsj = Express lunsj. Hverdager kan du velge mellom fire ulike prontoretter fra kl. 11:00 - 15:00 på hverdager. Dersom du ikke får maten innen 12 minutter etter at du har bestilt en Pronto-lunsj, så får du maten til halv pris.

Du betaler 139 kr for prontomenyen som både inkluderer mat, valgfri kald drikke og kaffe. Dersom du har dårlig tid, og ønsker det, kan du betale for måltidet når du bestiller ved bordet.

Eataly’s mål er at gjestene har kontroll over egen tidsbruk i restauranten, slik skal det være mulig med et lunsjbesøk på totalt 30 minutter.

Du finner oss på Bryggetorget 18, 0250 Oslo (Aker Brygge). For booking av bord, send mail til [email protected].

Åpningstider:

Man - fre kl. 11 - 24

Lør kl. 12 - 24

Søn kl. 12 - 22

(Kjøkkenet stenger en halv time før alle dager).

Velkommen!

Jeg valgte Aker Brygge fordi det muligens er det letteste stedet å komme til med både bil og kollektiv. I tillegg virket disse prisene rimlig ifh til resten av Aker brygge;) Vi kan jo finne er annet sted, etter den første gangen:)

Høstsmil fra meg

Annonse

Jeg kaster meg uti det;) Folk flest er jo greie og snille, og skulle det være helt forferdelig er det jo bare å stikke (noe jeg tviler sterkt på at det blir). Vi får jo se da, men de fleste jeg har hørt om som er med på sånne treff har det veldig gøy.

• 2 måneder senere...

Hei hei Solsikka:) tok kontakt med deg jeg, viret som det var eg som stod i bresjen for aprilmammaer:O)

Jeg er en 78års modell, altså 30år...førstegangsfødende og har termin 23 april. Har et stort ønske om å bli kjent med andre som også skal bli mamma i april..

Er det plass til en til i gruppen deres?

Klem

Hei:)

Kost at dere har lyst til å være med på April- treff. Det er jevnlige treff for denne gruppen. Det legges ut på BIM-treff sidene. Neste gang er 27. Jan på Sagene lunsjbar. Det er startet en facebookgruppe, så hvis du/dere har tilgang på "fjesboka" anbefaler jeg dere å søke adgang der. Jeg kommer dessverre ikke til å komme noe særlig på treffene mer, men resten av gjengen er aktiv, og det er en trivlig gjeng, så ta turen på Sagene lunsjbar. Det blir nok kost:)

Lykke til:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...