Gå til innhold

Kaver og fekter til hun våkner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tutta mi sovner greit om kvelden, men våkner igjen etter 30-45 min.

Da går armer og bein i hundre, mens øynene er igjen helt til hun våkner helt.

Har prøvd å si "Sssssjjj", har prøvd å la henne være og se om hun sovner igjen og har prøvd å ta henne opp og roe henne før hun våkner til.

Alt uten effekt, hun våkner uansett.

Nå lurer jeg litt på om jeg skal prøve å svøpe henne, eventuelt kjøpe sånt "svøpeteppe".

Er det noen som har erfaringer/ har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun trenger kanskje å bli pakket inn litt, få det litt tettere og trangere rundt seg, som i mors mage? min gutt lå på samme viset og kavet til han våknet, det virket som om han lå å skvatt. Han var jo vant til ha det trangt, og virket nesten utrygg der han lå, strak ut på rygg i senga, en veldig unaturlig stilling for en baby. Min løsning var, stikk i strid med forskernes råd, å legge han på magen. -Å gutten steinsov, han fant endelig roen. Samme var det med storebroren. Må legge til at jeg hadde de under oppsyn, og var sikker på at de var såpass sterk i nakken at de ikke ville legge seg med nesen i madrassen uten å kunne snu seg.

jeg råder deg ikke til å legge jenta din på mage i.o.m at det heter at babyene skal ligge på rygg, men gir deg kun et tips fordi det hjalp på mine gutter..

Svøpeteppe er en god idé! har du prøvd å la henne ligge i vognbagen i senga? Gutten min sover kun på rygg i den, da får han det litt tettere enn i den store senga...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...