Athene75 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Noen som har noen forslag til stellevesker? Vil ha den litt stor eller stor, med mange rom og stellematte. Gjerne eget rom til vått tøy også. Helst glidelåslukning i toppen. Gjerne adresse på nettbutikker som selger slike
Glad tobarnsmamma Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 ELLOS har noen fine og billige. 3 ulike størrelser..
CB-BabyBoy Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er stor fan av Petunia Picklebottom veskene. De er dyrere enn vanlige stellevesker, men jeg føler det er verdt det. Har 2 stk i forskjellig str, men antar at det er den største du ville likt. Den har glidelåslukking på toppen, 2 lommer på hver side til f.ks paraply eller drikkeflaske, 3 lommer bak hvorav 1 med glidelås, 1 stor foran med 2 innvendig; du drar ned glidelåsen på hver side og en avtagbar stellematte foldes ut. Denne er også anti fukt; om barnet tisser (som min sønn gjerne gjør haha) så trekkes det ikke ned i matta. Innvendig er det en avtagbar glidelåslomme til lommebok, mobil etc, en nøklehekte så du slipper å lete og 2 flaskelommer. Det følger også med en boks som du kan bruke til bleier, våtservietter - det du måtte ønske. Det som er genialt med denne er at den har et slags vokslag utenpå slik at om det regner, sludder etc så trekkes det ikke ned i stoffet. Den jeg har er sånn "messenger" stil om du skjønner; du bare hekter det over håndtaket på vogna og den er faktisk vist i KK som pc veske! Derfor liker jeg de; de kan fint brukes som vesker etterpå! Jeg har kjøpt den ene min på Den Kule Mage, men du sparer mye på å bestille via babybrowns; http://www.babybrowns.com/category.aspx?categoryID=207 den som er sånn messenger heter "shoulderbag" og om du vil ha med voks så må det stå glazed. Jeg er som sagt storfornøyd med mine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå