Gå til innhold

Voksesmerter. Trenger desperat råd..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta skriker og skriker, vrir seg i senga og skriker. Masserer tiil det gir seg etter 15.30 minutter, så sover hun en time og så er det på'n igjen..Hun får Paracet, men det hjelper ikke annet enn at hun kan sove i to timer i stedet for en. Jeg kan vel ikke gi henne mer enn 1 Paracet pr.natt? Har dere andre tips? Stakkars snille jenta mi..

Hun er 2 år og 9 mnd.

Tone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda:( Hvor lenge har hun holdt på sånn da?

Gutten til venninna mi hadde noen tøffe uker med smerter i bena, han ble faktisk lagt inn på sykehuset til slutt fordi de mente at det var for intenst til å være 'bare' voksesmerter..de tok endel prøver over et par dager og konkludere med at det var voksesm. likevel.

Det skal hjelpe å massere og ha trykk på og bevege seg..sikkert andre som har flere råd enn meg, kan ikke så mye om det:)

Vi har vært mye hos barneleger på Riksen og Habilitering, når det gjelder det å overskride doser så har jeg gjort det flere ganger..etter samtale med dem. Skal ikke gjøre så mye hvis det er for max fire-fem dager. Lykke til.

Skrevet

Takk for gode tips!

Så vondt som hun har det, kjenner jeg at jeg er villig til å prøve det meste. Har hatt "bare" 3 netter, men FOR NOEN NETTER!!

Skrevet

Gutten vår er 2 år å 10 mnd. Har vært plaget med voksesmerter i snart 2 mnd nå... Legger seg rundt 19. Etter en til to timer våkner han, roper, sparker vilt rundt seg. Virker som han blir skikkelig sint for at han stadig vokner av dette. Han vokner også flere ganger mellom 20 og 24. Da gir det seg som regel. Dette er slitsomt både for han og oss.. hjelperr kun at jeg masserere han. Tenkte å ta med meg han nedpå helsestasjon snart, bare for å ta en prat.

Skrevet

Hei, jeg slet med slike voksesmerter når jeg var lita og jeg mistenker at snuppa mi har hatt slike smerter par ganger. De gangene har jeg kledd av henne og satt henne i varm dusj... massert beina hennes etterpå og lagt henne ned med ull inntil kroppen. Hun har da brukt og sovne.

Skrevet

På gutten vår på to og et halvt år har vi brukt en krem som heter miracle rub pain relieving cream. 42 % aloe vera og methyl salicylate 10%. Den hjalp etter fem min. Fikk den av mamma så jeg vet ikke hvor hun har kjøpt den Men det står en adresse på tuben www.miracleofaloe.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...