Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 datt over noe på bleieboden.no som ble kalt for mens kopp, noen som bruker dette???(istedenfor bind og tamponger)
Gjest bissen Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Før jeg leste om det så jeg bare for meg en kaffekopp med mensen...ææææsj=P Bruker det ikke, men har lest en del om det. Heter Damebeger på norsk, et klokkeformet beger av silikon som du setter inn og kan ha sittende opptil 12 timer, tømme og skylle, og sette inn igjen. Mange fordeler da, veldig hygienisk, økonomisk og lettvint.. noe jeg ikke visste er at det ikke lukter noe av mensen, kun i kontakt med bomull og bind pga bakterier.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 brukar mooncup og er kjempefornøgd. Det er ein heil anna greie å ha mensen no. Det er berre heilt genialt, fattar ikkje at det ikkje er fleire som brukar det.
Gjest bissen Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har tenkt å bestille jeg! Men hva er best av de forskjellige typene?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 hygienisk? Å helle sin egen mens ut i vasken å skylle den bort....? Fortoner seg som ufattelig grisete for min del!!?
Gjest bissen Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor skal du absolutt helle ut i vasken da?? Æsj. Ut skal det uansett..enten i do eller trusa. Er det ikke noe for deg så er det ikke det. Jeg skal i hvert fall prøve:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 hehe, du har vel ikke tenkt å skylle den i do, og så kalle det hygienisk!? Nei, dette er ikke noe for meg, hehe
Gjest bissen Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jo, jeg vil skylle den i do, kommer til å bli herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå