HelenFlores Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Noen som først har valgt 42 uker med 100% for så å endre dette til 52uker med 80% deknig etter påbegynt permisjon? Jeg har nå vært i permisjon i snart 6 mnd, men angrer på at jeg ikke valgte 1 års permisjon, hvordan blir det da om jeg ønsker å endre det? Takker for svar:)
Minnie Mom Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Tror ikke det er mulig å endre på det dessverre.
blockarella Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man ikke endre permisjonen etter den er påbegynt... Men tror det er best å sjekke med NAV... :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 da ville jeg satt til sides litt penger hver mnd og så søkt om permisjon uten lønn resten av tiden....
HelenFlores Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, tenker jeg skal kunne klare det:) Er bare ikke klar for å skulle sende småen i barnehage på fulltid og gå tilbake i jobb om bare 5 måneder, føles som null tid:( Eg får ta en telefon til nav, og så snakke med arbeidsgiver om alternativet;) Takker for svar...
Linn og gullet Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Det går desverre ikke ann å endre.. Jeg hadde lyst å endre fra 80% til 100% dekning, hadde da bare hatt de tre ukene før fødsel, men det gikk ikke an å endre fikk jeg beskjed av NAV..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå