Gå til innhold

Dere mødre med lavt stoffskifte blir dere tatt på alvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte trøtt å kan sove opptil 2 lurer om dagen om annledningen er der men det blir bare som regel 1 siden mitt barn sover kun 1 lur pr dag.I dag kjenner jeg meg totalt slitt å jeg har vært sur mot mine barn,jeg har vært høyrøstet,stygg i munnen å støyendes å alt som er,legger den miste å tenker på ett varmt bad som vill få meg til å slappe helt av.Er det mitt lave stoffskifte som får meg til å føle meg så elendig.Min lege økte dosen å mente da ville jeg føle meg bedre?Hva vet han om det?Jeg har aldri følt meg så elendig,men jeg får da heller ingen hjelp,det er som jeg er alenemor som roper etter barnepass men ingenting har skjedd ennå,Kommer min kjære fra jobb sier jeg att jeg har ikke orket å lage middag til han for jeg er for sliten.Ja kroppen streiker totalt nå vist jeg ikke får mere hjelp.

Skulle ønske det var lett for oss med lavt stoffskifte å få den hjelpen en trengte.har fått meg meg vist ikke mor har det bra har ungene heller ikke bra.Dem fortener ikke min dårlige oppførsel slik det er nå.

Skrevet

Stakkars!!! Det er IKKE godt med lavt stoffskifte! Jeg synes legen din skal ta deg litt mer på alvor, FÅ han til å gjøre det! jeg har heldigvis fått tatt mitt med akkupunktur over flere år, men jeg kjenner igjen følelsen i magen!!!! Lykke til!!!

Skrevet

skjønner ikke helt hva du mener jeg...? mener du at du tror det er noe annet galt med deg enn lavt stoffskifte?

Jeg fikk selv påvist lavt stoffskifte etter fødsel av min nå 16 mnd gml datter. var litt slapp og fikk litt stive ledd i fingre. har oppjustert dosen etterhvert, og føler meg helt fin nå.

leger pleier jo å vite litt om sakene sine da...og du beskriver jo symptomer på lavt stoffskifte. Men dersom verdiene dine nå er normale og du fremdeles føler deg så sliten, kan det vel kanskje være noe annet også ja.er det det du mener du ikke 'får igjennom' til legen din?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har også fått påvist lavt stoffskifte. Verdiene mine normaliserte seg etter ett par mnd med levaxin. Kjente litt forbedring, men det var først etter at jeg begynte å spise jerntilskudd at jeg ble mye bedre. Er ikke så fryktelig trett lengre å klarer stort sett å være våken fra morgen til kveld. Jernmangel er ofte ett problem hos de med lavt stoffskifte, kanskje du bør få sjekket det hos lege. Ellers kan du se på denne linken om du finner noe å lese om. http://www.stoffskifte.org/Webdesk/netblast/pages/index.html

Lykke til:)

Skrevet

En ting til det kan være lurt å følge med verdiene sine selv, spør på legekontoret etter å få utskrift.

Skrevet

Huff kjenner meg igjen i mye i d du skriver.

Jeg fikk påvist lavt stoffskifte i 2000,har gått på levaxin siden det. Det er veldig tøft til tider syns jeg, for d er en sjult sykdom,ingen kan se d på en rett å slett. Til tider kan jeg være så sliten at jeg har svimmelhetsanfall flere ganger pr dag, hodepine,trøtt som bare d, stive og vonde ledd + utrolig t sinne. Atpå til sliter jeg med dårlig imunforsvar, så har vært konstant syk siden juni nå. Jeg har 2 barn på 1 år og 3 år som jeg er stort sett alene med siden mannen jobber på sjøen. Enkelte gang tror jeg at jeg revner rett å slett. har d ikke vært for ungene tro jeg ikke at jeg har giddet å stått opp enkelte dager. Det jeg har lært på er at rutine er veldig viktig,prøver å unngå så mye stress som mulig, for da merker jeg at jeg er mere tålmodig som mamma oxo.De sjønner jo uansett ikke hvorfor mamma kjefter og smeller vist d er uten grunn.

Ta en dag av gangen, d er veldig lurt. Ikke sett deg så store mål de dagene du føler deg verst. Lykke til, så håper jeg du får den hjelpen du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...