Gå til innhold

Ønsker å bli pappa.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterhvert som tida går har jeg fått mer og mer lyst til å bli pappa. Selv om jeg har en hektisk og interessant lederjobb er det likevel noe som mangler når man begynner å bli litt mer moden (43 ...).

Bor ca. 2 1/2 time fra Oslo. Er det en jente som føler de samme??

Har lest om mange useriøse donorer der ute, men jeg er 100% til å stole på og er ikke interessert i å være anonym. Kanskje vi kan finne tonen? Er en jordnær kar med mange interesser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

jeg er i samme situasjon som deg.. Jeg er ei jente på 28 år som ønsker meg veldig barn men som er skeptisk til å ikke ha noen å dele ansvaret med..Jeg er ei oppegående, fornuftig jente med mye livsglede og varme. 100 % seriøs....du kan jo skrive til meg på [email protected].

Skrevet

Nilajenta og alle andre jenter!

Det er en donor som en til to ganger i mnd er inne her å "lokker" jenter til å bruke hans sperm. Han har smittet jenter med hiv,noe han er tiltalt for.

Han har stalket jentene han har fått barn med, og krevd foreldre rett osv..

Ett sant helvete for jentene som har latt seg lure av denne sjarmerende karen.. og han gir seg ikke?!

Du kan være nesten helt sikker på at dette er den samme mannen!!!

Bruker du donor fra klinikk i Danmark er seden vasket. For å bli donor i Danmark kan man ikke ha noen arvlige sykdommer, hverken fysisk eller psykisk - ikke allergi og asma en gang. Kun 1 av 10 kommer igjennom nål-øyet av de som henvender seg for å bli donor. Donor må dessutten ha et glatt utseende - ingen store ører eller øyne etc.

... og de er testet for ALLE sykdommer!

Og du slipper en donor som stalker deg, og krever foreldrerett etc.

Ønsker du en å dele ansvaret med foreslår jeg at dere går inn på www.sukker.no - det er mye tryggere :-)

Skrevet

jeg tror nilajenta og anonym som ønsker å være donor her er den samme personen! ikke så vanskelig å avsløre. akkurat som sist!

er det mulig, gjør han ALT for å spre spermen sin eller?

Skrevet

Helt enig med dere som er skeptiske! Med en gang jeg leste dette, følte jeg det var noe som ikke stemte.. Hvis det er en som er ute etter å utnytte situasjonen til oss som ønsker oss barn, er det veldig frekt!!

Foreslår at " ønsker å bli pappa" bruker et annet forum enn bim.

Skrevet

Kan man inte anmäla "anonym"? De måste ju logga hans IP-adress. Eller är desperadon ute på internetcaféer?

OM man vill skaffa barn på detta sätt så kan man ju frysa sperman via t ex Cryos i 6 månader (och HIV-testa efter karantän) DÅ räknas det som donatorinsemination och mannen har ingen rätt till barnet. Så går det i alla fall till i Sverige och vi brukar ha harmoniserande lagstifning :)

Jag skulle heller aldrig skaffa barn på detta sätt. På www.familjeliv.se har jag läst om vänner som blivit osams och där mannen krävt umgänge trots att man varit överens innan.

Skrevet

Hei igjen!

Huff! Jeg får helt vondt i magen av å lese svarene på mitt innlegg..

Jeg har aldri skrevet noe her tidligere og blir mer eller mindre beskyldt for å være en forbryter!! Har aldri vært donor. Har kun ærlige hensikter - synes dette er fryktelig leit!!

Skrevet

Du er hvertfall på helt feil sted!

Skrevet

Du er ikke alene om å få den type reaksjon! Jeg kom også i skade for å skrive et lignende innlegg og fikk så ørene flagret, ikke noe hyggelig! Men helt klart, vi er på feil forum!

Skrevet

så hvorfor i all verden er du her enda "seriøs" ? merkelig at ingen av disse nickene eller anonymknappene eksisterer i det "daglige" her inne på forumet, men alle kommer frem på en gang? er jo bare samme personen som legger inn innlegga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...