eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 vi sitter og spiser kveldsmat, ei frisk snuppe å snart tre. Plutselig sier hun "hysj, hør lyden"............ hun ser forundret på meg og tar handa opp til øret, Se da mamma, se lyden, hør da mamma...... men jeg hører jo ikke noe så klart, og hun at lyden sier ssss ssss ssss ssssHun holder seg til øret hele tidne, Men humøret er fortsatt som før. så ferdig å spise, vi går mot trappen, skal legge seg. Hun stopper på toppen av trappa, frustrert, underleppa begynner vibrere, hun holder handa opp til øret, og utbryter fortvile, "mamma, lyden kommer etter, menna, ta vekk lyden, mamma, og så begynner tårene, hun gråter, holder seg til øret og sier hun har vondt, det blir ett styr på badet, får hverken pussa tenna eller noe anna. Hun gråter og gråter, jeg får målt feber, 36,5, hmmm, jeg gir henne en stikkpille alikevel, for å ta bort smertene dersom de faktisk er reelle.......... tar henne med opp, og etter 10 minutt slytter hun gråte, og etter ytterlige 15 blir hun med ned og legger seg, og bekrefter at lyden er borte, og ikke er det vondt lenger heller...... Jeg sitter igjen og vet ikke heilt hva som har skjedd, har min 2 snart 3 åring facket smerte i øret for å få være oppe litt lenger, eller hadde hun vondt?? Og hvorfor hadde hun evt vondt?? Hun er ikke forkjølt, ikke snørrete, ikke noen ting skulle tilsi noe øreverk..... Hun har hatt en topp dag i bhg i dag og all ting. Spist godt og dukket godt, blid og fornøyd. Hun er IKKE øreunge, hun hadde øreverk for halvannet år siden. Det er det hele. Forvirrelsen er total!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå