Månestråle75 Skrevet 18. november 2008 #26 Skrevet 18. november 2008 Æsj, så dumt at det ble høyre side nå :-( Men da går vi får venster side i desember :-) Så rekker du å få en minikul på magen før jul ;-) Klem fra
satser & vesla Skrevet 18. november 2008 #27 Skrevet 18. november 2008 Heia Kath:-) Håper vi begge får venstre side samtidig i desember ;-) Ville ha vært gøy å klaffe samtidig og følge hverandre her inne. Jeg har pausemnd nå og satser på at det blir en venstre en i desember. Vi skal nok få en etterlengtet julepresang i år :-) Klemmer
Tjorven1 Skrevet 18. november 2008 #28 Skrevet 18. november 2008 Neeei... Men aldri så galt at det ikke er godt for noe, Desember i Køben er fantastisk! Jeg var der 16 og 17 des i fjor, og ble gravid! Det var så deilig stemning der, alle var glade og det var en kjempe herlig atmosfære - full av forventning.. Når i des. regner du sånn ca at det blir?
Kath:) Skrevet 19. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 19. november 2008 Takk for støtten jenter! ) snufs:) Månestråle 75: Jepp, jeg satser nå på en fin liten minikul til jul nå! Satser: Vi skal definitivt reise sammen denne gangen og følge hverandre i graviditeten. Det hadde vært såå koselig. Når regner du sånn ca med å reise da? Tjorven: Da kommer jeg til å være i Køben sånn ca på samme tid som det du var. Den 17-18 desember regner jeg med at det blir tur. Da blir testedato 1.januar! Tenk for et nyttårsønske å få oppfyllt da!)) Får håpe det er gulldatoen siden du som navnesøsteren min ble gravid da!
Tjorven1 Skrevet 19. november 2008 #30 Skrevet 19. november 2008 - selvfølgelig, da er det i boks da ;-) Lykke til med forberedelsene!
Storkmor? Skrevet 19. november 2008 #31 Skrevet 19. november 2008 Det var synd, ja, Kath, men neste gang, vettu! Og da hååååper jeg du følges av meg også! Jeg lurer på hvordan syklusen min blir nå, i dag er det to uker siden utskrapningen. Men vi satser på førjulstur til Køben! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå