Gå til innhold

Da ble det VENSTRE side!!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, da blir det EL på venstre side denne gangen!! Var hos gynekologen min i dag. Var rimelig spent i og med at det har gått to mnd uten å kunne dra til Køben. Folikkelen var nå på 16x14,7, så den må vokse seg litt større før jeg drar. Flott slimhinne og gynekologen sa at alt var etter læreboka! Da ble jeg litt stolt!:)

Regner med å måtte dra fredag denne uka tenker jeg! Det er så deilig å endelig være igang igjen! Jeg jubler inni meg hele tiden!:-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!

Da må du ha en riktig så fruktbar tur til København ;-)

Skrevet

Suerdupert!!!!!!

Så da får vi krysse fingrene for at det også er et gullegg som blir lagt denne måneden!:-)

Skrevet

Glimrende, da må du ha en god tur på fredagen :-)

Skrevet

Den som venter på noe godt.. :) HERLIG!! Da er det bare å klinke til!

Skrevet

Å så fantastisk!

Yes... da er du endelig i gang igjen.

Du for følge navnsøsteren ditt sitt fottspor - alle gode ting er tre!

Nå er det vår tur skal du se - lykke lykke til - og nyt Køben!

Skrevet

Så herlig...kjempeflott:)

Masse lykke til...denne gangen er det din tur:)

Klem

Skrevet

Tusen- tusen takk for alle lykkeønskninger jenter! Det setter jeg utrolig stor pris på!

Men nå ser det ut som det har kommet noe i veien.., og jeg får ikke reist nå denne gangen alikevel................!!!!

Det er så typisk at flere ting skjer på en gang! Jeg er nå skikkelig frustrert og lei meg:( Var så forberedt på å dra.

Men men, det kommer vel en ny sjanse for meg også snart!

Skrevet

Nei, du tuller?!?! er du helt sikker?

Du har jo ventet så lenge.. du må jo bare få dratt!

Skrevet

Tjorven, jeg tuller ikke!:)

Grunnen er faktisk en mann jeg har truffet og møtt et par ganger. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å reise, men jeg måå bare sjekke ut om dette kan være noe først.. Egentlig hadde jeg lagt alt det der med kjærester på hylla for en lang tid fremover.. Også dukker HAN opp.. Hærregud! Han fortalte for meg i forrigårds at han ønsker seg barn og har i det forrige forholdet sitt mistet tre barn, og det ene hadde de mistet når hun var over halvveis i svangerskapet. Han virker som en utrolig følsom og kjekk kar og vi prater så godt sammen.. Aldri har jeg møtt en mann som virkelig vil ha barn..

Ja ja, jeg MÅ bare finne det ut før jeg drar.. Vet jo ikke om det blir noe mer, men, men en mnd eller to kan danmark vente.. Jeg bare må.......har blitt litt forelsket....Shit! Jeg skønner ikke at det går an jeg.. To dager før avreise.............

Skrevet

Nei, så spennende. Har du kjent han lenge? Ikke ofte man møter en mann som innrømme at han har lyst på barn : ) skjønner deg som vil finne ut av det. Har han en kjekk kompis så send han hit :)))

Må holde oss oppdatert. Vet han om dine planer?

Skrevet

Hei Magstar!

Jeg har ikke kjent han lenge.. Møtt han to ganger bare..

Det er en dame som jeg kjenner som presenterte oss for hverandre. Hun mente det ville være full klaff. Så det var på en måte "blind date" første gangen.. Jeg tenkte at jeg måtte jo se hvem det var, og dermed så var det den kjekke mannen!! Akkurat min type.. Gud, dette er så nervepirrende....!! Holdt på å bli koko når jeg skulle ta valget. Nå kan jeg kanskje skaffe en far til barnet mitt.. Hadde jeg reist og blitt gravid vet jeg jo ikke om han hadde godtatt det, og kanskje det ikke hadde blitt oss to.. Det er akkurat nå jeg hadde valget.. Og han vet ingenting om planene mine... Vil ikke skremme han med det..

Skal sjekke ut om han har kompiser.. he-he:)

Hvordan gikk det med daten din?

Skrevet

Ja, viktig å ikke skremme han. Virker jo veldig lovende dette : ) glad for deg. Daten var koselig, men ikke mer enn det. Så jakten går videre...

Skrevet

Jeg forstår deg når du velger å utsette turen til Danmark. Jeg tror heller ikke det var noe lett valg. Men det er greit å finne ut om dette kan bli til noe, og det viktigste av alt er jo at han også ønsker seg barn.

Ønsker deg masse lykke til!!!

Klem fra

Skrevet

Heia Kath:-)

Skjønner godt at du setter den på vent for å se om det er noe å satse på der :-)

Vil ønske deg lykke til med datingen og håper dere finner ut av ting kjapt ;-)

Lykketilklem

Skrevet

Tusen takk alle jenter! Det er så utrolig godt med støtte fra dere her inne.. Og selv om jeg nå prøver og ser om det kan bli noe med denne mannen, så kommer jeg til å skrive med dere her inne! Jeg skal fort finne ut av ting, så kanskje jeg er igang igjen allerede neste måned med danmarksplanene.

Og jeg blir definitivt med på neste singeltreff i oslo. Det var så hyggelig sist!:))

Stor klem fra

Skrevet

Kjære Kath, ja, du livet er jammen fullt av uventede krumspring :) He, he. Jeg skjønner veldig godt at du vil sette Danmarsk-planene litt på vent. Håper selvsagt du møter den store kjærligheten! :) Hold oss oppdatert da. Klem

Skrevet

Så spennende Kath!

Like forelsket? - vi for håpe dette er MANNEN ;-)

Lykke til med å finne ut!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen!:)

I`m back!

Fant ut av ting rimelig fort her med denne mannen. Der var det mye rart i livet hans jeg ikke ville blande meg inn i! Så dette var nok IKKE drømmemannen gitt! Er bare såå glad for at jeg fant ut av ting såpass fort, gudsjelov og takk og pris! Nå skal jeg ikke sose bort noe mere tid, og det blir full date forbud for meg fremover! Tror det er eggeløsningene som spiller meg et puss!!!

Så nå gleder jeg meg på Danmarkstur og singeltreff i Oslo! Yohooo!;)

Stor klem

Skrevet

Ja de gutta de gutta!

Merkelig det der, det er som regel en grunn for at de fleste gutten som er single er det. De flotte blir som regler kapret ganske fort etter ett brudd. Jeg er helt enig med deg ang. dating og karer - bare å holde seg unna. Han fantastiske jeg møtte igjen i august, jobber i utlandet nå - men han er ikke interessert i å "holde meg varme" i mens, så han tror jeg ikke er så keen lenger... godt jeg ikke hoppet over turen pga han. Jeg reiste jo til Danmark mens vi datet...

Når har du el neste gang?

Da for vi håpe det blir venstre igjen!

Det blir hyggelig å få deg gravid igjen ;-) og å møte deg igjen!

Skrevet

Tjoven1: Takk for koselig melding! Gleder meg til å se deg igjen også! Du kommer vel på singeltreffet i Oslo? Går det bra med graviditeten? Jeg gleder meg sånn til å bli gravid snart! det blir koselig. Håper fortsatt på kul til jul jeg da, selv om den blir liten..he-he..

Venter på mens i kveld eller i morgen. Og håper veldig på at det blir venstre igjen.. Dumt venstre kom akkurat samtidig med han fyren, men man kan jo ikke gråte over spillt melk! Får satse på at jeg har flaks nå! Godt du var fornuftig nok til å dra til Danmark og ikke vente på han fyren!:))

Ja, alle de flotte guttene er opptatt. Vi får finne dem i neste runde, når de skiller seg, he-he!

Stor klem

Skrevet

Hvordan kan allle de flotte guttene være opptatte? Det samme sier de om jenter og jeg ser mange flotte single jenter her inne.. så det så; )

Godt du fant ut gutten tidlig, ingen vits å kaste vekk tiden.

Jeg skal på date igjen i dag, men en ny gutt. Jeg mistet jo jobben, men har fått en ny og bedre nå. Så jeg har valgt å vente til neste år med neste forsøk. Så jeg dater og koser meg i vente tiden, dukker Han opp så er det bonus.

Lykke til med EL venting.. heier på venstre side for deg.

Skrevet

Magstar: Jeg tror det er flere flotte jenter enn gutter igjen jeg! He-he!;) Det er derfor vi er vi så mange her!!! ;-)

Bra du har fått en ny og bedre jobb. Og kanskje det er du som finner mannen før nyttår!?:)

Kommer du på singeltreffet foresten? Jeg skulle jo få se hekla luene dine!:)

Nå har jeg time til legen mandag den 17 nov kl 14.40, så får vi se om det blir venstre!:))

Skrevet

Vel vel, da ble det Høyre..:(

Jeg må si kroppen min var litt mer kul når det var: venstre, venstre, venstre, venstre, høyre:)), men men..

Shopping i København i Desember høres ikke så verst ut heller!?

Og tross alt, gynekologen min sier "alt ser så flott ut".., og da må jeg jo tro på det..:))

Jeg må si at alle som prøver eller får det til her på denne debatten er en utrolig inspirasjon og motivasjon!!!

Klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...