ClarySage Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Er det noen som kan si meg hva det er? Symptomer og hvordan den utarter seg? Jeg har hørt feber og utslett, ganske diffust :-)
Super-Langbein Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Les og bli klok ;-) http://www.pasienthandboka.no//?mode=document&documentid=2827
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Den kalles også 3 dagers feber. Gutten min på 9 mnd fikk brått feber (ca 39.6) og hadde nedsatt matlyst og lekelyst i 3 hele dager. Om kvelden den 3 dagen gikk feberen ned, og dagen etter var han helt fin. Men dagen etter det igjen hadde han masse småprikket utslett på hele overkroppen. Dette så ikke ut til å plage han, og han var seg selv igjen selv om han hadde utslett. Dette utslettet varte i ca 2 dager før det ble helt borte.
ClarySage Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk begge to Nå ligger pasienthåndboka i favorittlisten på pc'n! Kjekt å ha lett for hånden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå