@stronauten med 3 små Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Blir gal snart! Så snart det har gått ett par uker, og vi tror at nå, nå er det over, så skjer det igjen! Har bitt bestevennen sin i bhg 2 ganger i dag! De krangler om leker, og til slutt reagerer poden med å bite han. Det skal sies at i dag har visst kompisen klepet han, men likevel! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, syns jo det er forferdelig leit for gutten som har blitt bitt. I bhg reagerer de med å skjenne, sette han vekk litt, si unnskyld og sånt no. De har hold dem separert innimellom, men de er jo faktisk bestevenner! De leker jo SÅ fint sammen, utenom når det plutselig går på tverke. Gutten min er mye syk, så det er ofte når han er på bedringens vei at han finner fram til dette. Altså sånne dager i bhg der han kanskje ikke har så mye energi som ellers. Bhg sier de prøver å følge med, men at det skjer så raskt. Skal jeg kreve at leken til min sønn overvåkes for en periode? Det er jo bedre å lære dem andre måter å løsekonflikter på , enn bare å satse på at det ikke skjer, og om det skjer så bare kjefter vi litt... Tar gjerne mot gode råd i kveld!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er språket til gutten din? Biter han kun i bhg, eller når han er hjemme også? Har ikke noen gode råd til deg. Kansje du kan høre med hs eller ppt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå