Gå til innhold

tatt i fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet ikke jeg om jeg tør å oppsøke hjlep om mine depresjoner, når jeg leser dette med barnevernet.. er det sånn at man blir tatt i fra den lille? jeg mener det er jo lillegull det er snakk om, en som ikke er født en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan de ikke!

Spessielt i forbindelse med svangerskapsdepresjoner, fordi det er en tilstand man selv ikke kommer ut av, og som styres fra kroppen. Og faktisk, så er det mer vanlig enn folk vet om.

Barnevernet vil faktisk se det som positivt at du søker hjelp til å leppe på hjertet, det viser at du tar ansvar og vil at barnet skal ha det godt hos deg :)

Selv startet jeg behandling i sommer/høst, både hos en som er en slags psykolog og en annen som er familiearbeider. INGEN har nevt noe om barnevern eller at jeg ikke er skikket som mor, osv. (har termin i desember nå)

Alle gir meg en klapp på skulderen, og sier "godt gjort" fordi jeg var modig nok til å søke hjelp og tok de riktige stegene for å rydde opp i tingene, og dermed får muligheten til å gi den lille den beste oppveksten den kan få :)

Stå på! Du får det så mye lettere etterpå ;)

Skrevet

så bra, da ble jeg kjempe glad og lettet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...