bomper`n Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 poden er snart 1. år og målet er nødd;) tenkte og gi meg med amming av forskjellige grunner. lurer på om man da kan begynne med vanlig ku-melk med en gang... trenger vel ikke erstatning når man er ett år?
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Så flink du har vært jeg slutta å amme helt da han var 7mnd.. Da fikk han erstatning, men fra han var 8-9 mnd fikk han mer og mer ku-melk
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Det er bare å begynne med vanlig kald kumelk i vanlige glass med en gang. Ikke noe problem det. Men fortsetter du å amme en liten stund i en overgangsfase kan det være lurt. Noen barn får nemlig litt hard mage av vanlig melk. Og du skriver at ungen er snart 1 år. om den er 11 mnd er det ikke noe i veien for å starte dette med en gang. og mme er det ikke noe poeng i å starte med.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Min ville ikke ha kald melk med en gang, men det tok ikke lange tiden før det gikk over til kald melk. Som kommentar over: du trenger ikke gi mme nå.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 ammer morgen og kveld jeg, min er 14måneder. ser ikke noen grunn til å slutte jeg. synes det er så koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå