Gå til innhold

Svimmel når jeg reiser meg fort.. Noe som er skjedd etter fødsel`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som opplever dette, hvis jeg har sittet en stund og reiser meg opp har det hendt mange ganger i det siste at jeg svimler/blir sort foran øynene. Har ikke opplevd dette før nå etter fødsel. Lillegutt er 3 mnd. Mangler ikke jern heller. Andre som opplever dette?Er ekkelt,...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik når jeg reiser meg fort opp.. Aner ikke hvorfor det er slik, skulle vel fått sjekka om det skyldes jernmangel- men det har jeg aldri hatt tidligere, så skjønner liksom ikke at det skal ha oppstått nå.. kan godt være at det har blitt sånn etter fødsel..

Skrevet

Det kan være lavt blodtrykk. Hvis du plages veldig av det, så ta en tur til legen og sjekk.

Skrevet

Lavt blodsukker??

Pass på å spise nok og jevnlig!

Skrevet

Er svimmel bestandi.. Vet ikke hva det kommer av, men lurer på om det kan være at jeg får alt for lite søvn, og nesten aldri er opplagt.

Skrevet

Jeg også har slitt litt med det etter fødselen!! noen ganger er det så ille at jeg faktisk må sette meg ned igjen med en gang for ikke å dette i bakken! Tok masse blodprøver på 6 ukers kontrollen bla bl.sukker og jern, og disse var bra...og bt var 120/80! Jeg har kommet til den konklusjonen at det sannsynligvis kommer av kanskje litt underskudd på søvn, evt. dager med for lite mat/drikke.... håper d snart skal gå over... får evt. kontakte lege igjen snart kanskje hvis det ikke gir seg...minsten er jo snart 4 mnd...

Skrevet

Hadde det likt. Etter rutineundersøkelse hos legen dumpa imidlertid svaret ned i postkassa - jernmangel. Ta en blodprøve du!

Skrevet

Hadde det og sånn en liten stund, men det gav seg så var nok lite væske eller lite søvn, jern har jeg aldri manglet. Håper det gir seg fort :-)

Skrevet

Takker for mange svar.. Regner med det må være noe med alt det derre;) Så tenker jeg: Fullammer jo også så alle vitaminer og mineraler blir jo gitt til lillemann så er vel en periode jeg må gjennom kanskje. Hvis ikke det gir seg snart får jeg ta en tur til legen. Ønsker alle dere andre som har det samme god bedring, så håper jeg vi snart slipper denne svimmelheta for er ubehagelig., Føler nesten en skal gå i bakken... Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...