Gå til innhold

Noen som vet hvor mye det er for...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Baby Shop koster den 1.499 kr. Den er av og til på tilbud til rundt tusenlappen, men vet ikke om det er det noen steder nå.

Pris uten kalesje da..

Skrevet

Hender den er på tilbud til 999 kr, men fast pris er fra 1399. Kalesje og fottrekk er ekstrautstyr, tror kalesjen koster 299 eller 399. Fottrekk vet jeg ikke.

Skrevet

Er dette en "grei" vogn for ei på 2,5 år som skal "klare sjøl" alt som er? Tenkte på og bytte ut Emmaljungaen Scooteren min med en sånn til våren, for da innbiller jeg meg at det bare blir en "hjelpende hånd" og ikke et "must" med vogn. Merker det godt allerede nå at hun ikke er spesielt intr i vogna lenger.

Skrevet

Helt perfekt til det bruket! Den er utrolig lett å trille, og den fungerer på alt underlag (selv om ikke dempingen er så god på terreng så er den superlett å ta med når ungen går mest selv, om du f.eks går et stykke på asfalt og så inn på skogsvei e.l så kan barnet gå den delen selv).

Liten og nett, så veldig grei å ha med sånn i tilfelle =)

Vi brukte den veldig mye da eldste vår var på den alderen, gikk mye selv men kunne bli litt sliten hvis det var lange avstander eller han var trøtt. Supert på bytur, i 17.mai tog o.l også.

Så er det greit at barnet lett klatrer oppi og ut av selv, og den passer også for litt større barn. Ser ikke helt forvokst ut oppi der selv om de er 3.

Anbefales på det varmeste =)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for hjelpen :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...