Gå til innhold

unguentum kremen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg bruke den i kinnene til gutten min? Han er så tørr så helsesøster sa jeg måtte bruke en fet krem.. kan denne brukes til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jepp det kan du..

Bruker den selv.. Kjempegod.. Brukte den i utgangspunktet på brystvorten i starten av ammeperioden, så det er en krem som ikke gjør noe om han får i munnen..

Skrevet

Okei kjempe flott:o) var det jeg var redd for liksom om den ikke kunne komme i munnen! Kinnene er ikke så langt unna munnen:o) Takk for hjelpen:o)

Skrevet

Alt i orden :-D

Har intrykk av at ikke så mange bruker denne kremen, og det forstår jeg egentlig, for jeg hadde ikke hørt om den før en dame på apoteket anbefalte den.. Men den er så god, og så billig, og man trenger å bruke så lite om gangen..

Når vi nu prater om kremer, så anbefaler jeg apo base og a-creme :) Bare sånn for å nevne det :-D

Skrevet

hva bruker du de til?

Skrevet

Hvis hun blir tør i huden ellers på kroppen.. Apo base er jo en god gammel en, den brukte mamma på meg da jeg var liten.. :)

Hun fikk noen tørre prikker på leggen, dem smurte vi inn med a-creme ved hvert bleieskift og etter en dag var de ikke like hissige..

Ikke for det, du kan jo bruke Unguentum i stede, men jeg bare nevnte dem for jeg synes de er så gode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...