Fullrulle86 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 kan jeg bruke den i kinnene til gutten min? Han er så tørr så helsesøster sa jeg måtte bruke en fet krem.. kan denne brukes til dette?
2 hjertegull :) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei Jepp det kan du.. Bruker den selv.. Kjempegod.. Brukte den i utgangspunktet på brystvorten i starten av ammeperioden, så det er en krem som ikke gjør noe om han får i munnen..
Fullrulle86 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Okei kjempe flott:o) var det jeg var redd for liksom om den ikke kunne komme i munnen! Kinnene er ikke så langt unna munnen:o) Takk for hjelpen:o)
2 hjertegull :) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Alt i orden :-D Har intrykk av at ikke så mange bruker denne kremen, og det forstår jeg egentlig, for jeg hadde ikke hørt om den før en dame på apoteket anbefalte den.. Men den er så god, og så billig, og man trenger å bruke så lite om gangen.. Når vi nu prater om kremer, så anbefaler jeg apo base og a-creme Bare sånn for å nevne det :-D
2 hjertegull :) Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis hun blir tør i huden ellers på kroppen.. Apo base er jo en god gammel en, den brukte mamma på meg da jeg var liten.. Hun fikk noen tørre prikker på leggen, dem smurte vi inn med a-creme ved hvert bleieskift og etter en dag var de ikke like hissige.. Ikke for det, du kan jo bruke Unguentum i stede, men jeg bare nevnte dem for jeg synes de er så gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå