du og jeg og vi to Skrevet 20. oktober 2008 #52 Skrevet 20. oktober 2008 Fredrik, August, Julian, Jesper, Jens, Ola, Jørgen, Lorentz, Max
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. oktober 2008 #54 Skrevet 20. oktober 2008 Her er mine forslag: Idar Onar Hein Levi Mangor Lykke til:-)
Norwegian by injection Skrevet 20. oktober 2008 #55 Skrevet 20. oktober 2008 Det er feil wirre!!! Det er chaspher!! Herregud altså!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. oktober 2008 #56 Skrevet 20. oktober 2008 http://www.norskenavn.no/guttenavn.php Her kan du finne noen tips :-)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 20. oktober 2008 #57 Skrevet 20. oktober 2008 Dette med navn er ikke enkelt nei...Mine forslag er Eiliv Elias Jone Lykke til med valget!! Håper veslegutten kan skrives inn i manntallet en dag... hehe;)
wirre;o) Skrevet 20. oktober 2008 #58 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg mente ikke Chaspher. Jeg mente Chaspfer.
Sjokoladekaka Skrevet 20. oktober 2008 #60 Skrevet 20. oktober 2008 Eg høyrte eit namn i dag, som eg aldri har høyrt før: Freider. Og så har vi Reinert, Runar, Mardon, Andreas, Aron. For eksempel;)
Linn og gullet Skrevet 20. oktober 2008 #62 Skrevet 20. oktober 2008 Hva med Leander eller Leon, Emil kanskje?? Casper??
Reveenka Skrevet 20. oktober 2008 #63 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, her var det jo mye å velge i! Og hvis dere ikke greier det innen seks måneder, så blir barnet tildelt et navn fra folkeregisteret! Så slipper dere å gruble mer c",)
Blind Gudinne Skrevet 20. oktober 2008 #64 Skrevet 20. oktober 2008 Andreas- var det vi falt for til sønnen vår for 3 år siden Ellers vurderte vi Marius Fredrik Nathaniel Kristoffer Er jaggu ikke lett med navn! Så mye enklere det hade vært om ungene kom ut med navnelapp rundt halsen! " Hei, jeg heter XXX."
Gjest MariRari Skrevet 20. oktober 2008 #65 Skrevet 20. oktober 2008 Vi hadde det på akkurat samme måte. Jeg var helt overbevist om at sønnen min kom til å forbli navnløs for ever og alltid. Vi bestemte oss til slutt for å prøve å kalle han for Conrad. Jeg var skeptisk, skeptisk og det tok meg mange uker å bli komfortabel med det. Men nå liker jeg navnet ganske så godt faktisk, og det blir godt mottatt ute i verden også. Lykke til!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. oktober 2008 #66 Skrevet 20. oktober 2008 Hva med Tord Trond David Gabriel Mikal
mor_til_2_84 Skrevet 20. oktober 2008 #67 Skrevet 20. oktober 2008 Er litt sær på navn selv... Nevnte ikke navnet til sønnen min her inne før han var vel passert året tror jeg, i frykt for at noen skulle stjele det og gjøre det poppis.. (mest sannsynlig ville jo det aldri skjedd såklart, men) Sønnen min heter ihvertfall Henry. Jeg er SÅ fornøyd med navnet. Er ikke mange små som heter det lenger, men det er allikevel et velkjent navn som har eksistert i Norge i en halv evighet. Dessuten fungerer det også fint i utlandet, uten at det høres rart ut. Er ikke sikkert du syns dette er noe fint, men føl deg allikevel litt priviligert som i det hele tatt blir tipset av meg om det navnet, er ganske sær jeg og. he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå