Gå til innhold

Vår sønn blir navnløs! Jeg er totalt blank, kommer ikke på NOEN navn jeg kunne tenkt meg å brukt.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredrik, August, Julian, Jesper, Jens, Ola, Jørgen, Lorentz, Max

Skrevet

Her er mine forslag:

Idar

Onar

Hein

Levi

Mangor

Lykke til:-)

Skrevet

Det er feil wirre!!!

Det er chaspher!!

Herregud altså!!!

Skrevet

Dette med navn er ikke enkelt nei...Mine forslag er

Eiliv

Elias

Jone

Lykke til med valget!!:) Håper veslegutten kan skrives inn i manntallet en dag... hehe;)

Skrevet

Jeg mente ikke Chaspher. Jeg mente Chaspfer.

Skrevet

Fine begge to :-)

Skrevet

Eg høyrte eit namn i dag, som eg aldri har høyrt før: Freider. Og så har vi Reinert, Runar, Mardon, Andreas, Aron.

For eksempel;)

Skrevet

Hva med Leander eller Leon, Emil kanskje?? Casper??

Skrevet

Hehe, her var det jo mye å velge i!

Og hvis dere ikke greier det innen seks måneder, så blir barnet tildelt et navn fra folkeregisteret! Så slipper dere å gruble mer c",)

Skrevet

Andreas- var det vi falt for til sønnen vår for 3 år siden

Ellers vurderte vi

Marius

Fredrik

Nathaniel

Kristoffer

Er jaggu ikke lett med navn! Så mye enklere det hade vært om ungene kom ut med navnelapp rundt halsen! " Hei, jeg heter XXX."

Gjest MariRari
Skrevet

Vi hadde det på akkurat samme måte. Jeg var helt overbevist om at sønnen min kom til å forbli navnløs for ever og alltid. Vi bestemte oss til slutt for å prøve å kalle han for Conrad.

Jeg var skeptisk, skeptisk og det tok meg mange uker å bli komfortabel med det. Men nå liker jeg navnet ganske så godt faktisk, og det blir godt mottatt ute i verden også.

Lykke til!!!

Skrevet

Hva med

Tord

Trond

David

Gabriel

Mikal

Skrevet

Er litt sær på navn selv... Nevnte ikke navnet til sønnen min her inne før han var vel passert året tror jeg, i frykt for at noen skulle stjele det og gjøre det poppis.. (mest sannsynlig ville jo det aldri skjedd såklart, men)

Sønnen min heter ihvertfall Henry. Jeg er SÅ fornøyd med navnet. Er ikke mange små som heter det lenger, men det er allikevel et velkjent navn som har eksistert i Norge i en halv evighet. Dessuten fungerer det også fint i utlandet, uten at det høres rart ut. Er ikke sikkert du syns dette er noe fint, men føl deg allikevel litt priviligert som i det hele tatt blir tipset av meg om det navnet, er ganske sær jeg og. he he he. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...